13 października 2021

 "Odeszłaś cicho, bez słów pożegnania.
Tak jakbyś nie chciała, swym odejściem smucić...
tak jakbyś wierzyła w godzinę rozstania,
że masz niebawem z dobrą wieścią wrócić"

- ks. J. Twardowski

 

http://stopchwilka.blogspot.com/ 

.... 
Przeżywanie "chwilek" 
w oderwaniu od zwykłej codzienności, 
to doskonała terapia i sposób na ciągłe odkrywanie i doskonalenie  siebie. 
Po co? 
Aby pięknie żyć, 
codziennie znajdować małe radostki
i przeżywać swoje "StopChwilki".
.....
 
 
Marysia pozostanie w mojej pamięci jako niezwykle ciepła osoba, 
emanująca stoickim, kojącym spokojem,
cudownie podejmująca gości niezwykłą tartą w swoim ogródku. 
 
Marysiu
To był zaszczyt być w gronie Twoich znajomych.
 
Do zobaczenia gdzieś na szczycie góry <3




9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo mi przykro. Tulam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej Również.......byłam w tym ogródku i zajadałam się przysmakami Marysi........Przytulam Dorotko

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko w mojej pamięci zostanie Marysia na zawsze, a spotkamy się kiedyś na pewno!!
    Pozdrawiam Wszystkich którzy mieli okazję ją poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielki smutek gdy odchodzi ktoś kto był bliski sercu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.