28 marca 2015

Przepis na prymulki




  "Bierzemy czyste naczynie..."        / tak zaczyna się każdy przepis Naszej Babci ;-) /

    Widelec
    tak, taki zdezelowany ma być ;-)
    (takie narzędzia podejrzałam u PaNaKo)


    "Podroby"   2,5cm ,    zwykły brystol canson-a   120-200


     wersja dla wegetarian: od biedy może być "zielenina"


    zarówno "podroby" jak i "zieleninę"  myjemy ;-)

    i jedziemy:

Prymulki w zależności od fantazji robię 3 lub 4-płatkowe.
A środki mogą być w różnych kolorach - tak jak w naturze.

Sklejamy i wygniatamy długopisem od razu, kiedy karton jest jeszcze wilgotny, 
żeby odcisnęło się to ładne kółeczko w środku.

Wersja  "wegetariańska" jest bardzo podobna, nie ma jednak tego ładnego efektu zachodzenia płatków na siebie jak w przypadku sklejanych serduszek. Za to jest trochę szybsza w wykonaniu.

                                                     
Smacznego :-D

 


44 komentarze:

  1. OMG no normalnie w szoku jestem tak w glowe zachodzilam jak zrobic takie piekne gnieciuchy a to widelca mi brakowalo. Dzieki Dorotko wielkie dzieki kursik super !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja1 A ja nawet dziurkacz serduszko mam! A karteczki- miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, akurat chciałam szukać jakiegoś tutoriala na kwiatuszki. Rewelacja! Dzięki ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj super. Nigdy bym na to nie wpadła. Dziękuję Dorotko za kursik. Rewelacja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko świetny ten kursik , przepis jak się patrzy zakalca się nie da z tego zrobić, musi sie udać !!
    Dzięki zapisuje do zrobienia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Dorotko! Jesteś jak złota rybka, spełniasz życzenia :-)
    Świetny kursik, a The Corrs też lubię!
    Podroby i zieleninę myję zawsze, naczynia też ;-)
    Pozdrowienia dla Babci :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, serduszkowe prymulki i przepiękne karteczki :) No i świetny kursik oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko pięknie to wszystko pokazałaś:)
    chyba spróbuję , bo wyszły Ci cudnie, a mnie sie mogą przydać:)
    miłej niedzieli, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana cudownie przygotowany filmik:) cudo uwielbiam :) i czekam na kolejny:) Ty wiesz ja nigdy dość:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny kurs! I piękne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatki są śliczne a na kartkach wyglądają bardzo efektownie. Szkoda tyko, że nie mam nic do wycinania serduszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że można też po prostu wyciąć nożyczkami,
      przy tych kwiatkach serduszka nie muszą być idealnie takie same

      Usuń
  12. Jak to prosto wygląda, gdy ktoś inny robi. Śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kursik. Prymule jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No po prostu rewelacyjny kursik, prymulki cudo! dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kwiatuszki,ja co prawda niekartkowa,ale dziurkacz z serduchem mam to kto wie .
    Dzięki za filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kursik ! Zawsze zastanawiałam się jak robi się te prążki na płatkach ... teraz już wiem :D Dziękuję :)* Idę robić prymulki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dorotko, oglądałam filmik i jest ekstra! Z takich podrobow mogłabym zawsze gotować tak piękne kwiaty! Świetnie się prezentuj!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiatuszki są wspaniałe !!!
    Dziękuję za świetny "przepis".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny, czytelny kurs :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kursik:) może i mnie uda się zrobić takiego ślicznego kwiatka 3D :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł, te kwiatki są zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejne ładniutkie kwiatuszki :) A mi udało się zrobić różyczki z Twojego poprzedniego kursu :D Ale muszę jeszcze popracować nad nimi trochę :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne te twojej prymulki! Zapachniało mi tu wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny przepis :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mów, że to takie proste ;) Spróbuję z pewnością w najbliższym czasie. I wybieram wersję wegetariańską bo za podrobami nie przepadam - tzn nie mam dziurkacza odpowiedniego :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Super przepis!!! Muszę spróbować, bo kwiatki bardzo efektowne, a i krzywy widelec też się znajdzie :))). Dzięki :))).

    OdpowiedzUsuń
  27. Szybko, sprawnie i z efektem! Świetny kursik, czy może przepis. Karteczki śliczne! Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kursik!!! Karteczki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne i znakomity kursik, a w karteczkach wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny tutorial i śliczne kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prymulki super Dorotko, ale z tym widelcem... Jeszcze raz uważnie to przejrzę;););) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniale kwiatuszki. Z tutorialu napewno skorzystam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniale kwiatuszki. Z tutorialu napewno skorzystam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Łooooo!!! Kochana!!! Jak to piękne wygląda!!!
    Nie dyrydy tak powtórzyć. No nie ma silnych, kurczę.
    Tyle, że jak już zobaczyłam, to i nie zapomnę, wiec w wolnej, poświątecznej chwili spróbuję. A co tam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  35. No Dorcia!!, super ekspresowy kursik, urocze są te Twoje prymulki, a karteczki śliczne:) będę trenować w późniejszym terminie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam zajrzałam z ciekawości i zostaje przepiękne karteczki a kursik też się przydadzą Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. oj szalejesz !!! mam zaległości u Ciebie i nie tylko zresztą, kwiatki super :) i roze klejone też wymiatają....a te prymulki mnie zaintrygowały....jak gdzieś kupię czas to spróbuję :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  38. super kursik - dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.