17 sierpnia 2020

Słoneczniki

 zawsze kojarzą mi się z Van Gogh`iem i moją szwagierką wielką miłośniczką tych słoneczek.

Zawsze też spotkacie je na moim RODos. :)

Uwielbiam te wysociaste! Pochylają głowy i patrzą  z góry na człowieków takim z politowaniem...

 

 Tym razem poszalałam i zrobiłam trójcę co tymi wykrojnikami nie było wysiłkiem nadzwyczajnym ;)

 

 



I lecą do Ani na zabawę :

Kartki przez cały rok


 

 

 

***

Tymczasem na moim RODOs

 

tak było miesiąc temu

a dzisiaj jest tak 
 
 
Cudu gospodarczego nie będzie ale jest trochę pomidorów do pojedzenia.
Koktajlowe radzą sobie świetnie.
Ogórki w tym roku obraziły się na wszystkich i poszły w tany z zarazą.
Co do selerów też mam wątpliwości czy tam są bulwy czy tylko liście im tak ładnie rosną...
4x siana fasolka dała w końcu jakieś plony. 
Na szczęście są jeszcze buraki i pasternak. ;)
 


26 komentarzy:

  1. Dorotko bujne to Twoje rodos.
    A sloneczniki piękne też lubię te małe słoneczka.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko ten wykrojnik jest świetny a to c z nim zrobiłaś genialne. Urzekły mnie Twoje karteczki, dziękuję . A na RODOS gąszcz niesamowity, pięknie Ci wszystko rośnie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, super te kartki. Ten wykrojnik na drugiej - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykrojniki wykrojnikami, ale pomysł trza mieć. Ty błysnęłaś talentem wielce artystycznym i teraz nieco zdezelowane ,oczy moje cieszą.RODOs fantastyczne, a patrzącym z politowaniem słonecznikom powiedz, że ten się śmieje, kto się śmieje ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny masz warzywnik, a słoneczniki też ujmujące

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki:-)Ja wolę te niskie słoneczniki, do kolan ;-)
    Działkę masz już piękną, narobiliście się strasznie, ale efekty są :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to Twoja działeczka zaistniała na łamach sierpniowego "Działkowca"?

      Usuń
  7. Śliczne kartki zrobiłaś :).

    Ale masz wszystko fajnie posadzone w takich "korytkach" :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Na RODOs to żyć, nie umierać, pięknie tam macie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne te słonecznikowe prace :) A na Twoim RODos przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki rewelacyjne! piękne wykrojniki, choć i tak twierdze, że same roboty nie robią, trzeba im jeszcze zdolnych łapek i pomysłu;)
    u nas ogródkowa tragedia i focha strzelam za każdym razem gdy wchodzę na warzywnik;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne karteczki zrobiłaś kochana. Wykroniki są świetne. Twoja warzywna działeczka widać że jest wspaniale przez ciebie doglądana. Zbiory cieszą. Pozdrawiam serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie sztuką jest się napracować. Sztuką jest zrobić coś pięknego niewielkim wysiłkiem. Tobie Dorotko to się udało znakomicie i to po trzykroć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie sobie poczynasz i na RODos i z kartkami. Słoneczniki piekne, piękne i płotek jest, tylko brakuje .... roweru, ale tym razem odpuszczę i szczerze się pozachwycam. Wszystkie kartki cudne, cudne i jeszcze raz cudne, a plonami się zachwycam, zwłaszcza, że nie jest to łatwy rok.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne słoneczniki Kochana Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te Twoje słoneczniki, nie potrafiłabym wybrać jednej najpiękniejszej.
    Ogórki chyba w całej Polsce w tym roku padły:( U mnie córcia jeszcze zdążyła włożyć, ja już nie.
    Pozdrawiam Dorotko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słoneczne kartki- uwielbiam :) Pięknie Ci tam rośnie i jak radośnie zielono - dla oka )

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas podobnie, w zasadzie obrodziły tylko pomidory i szparagówka. Nie wiem co tam w ziemi siedzi ale Twoje warzywne rabaty wyglądają bujnie:)
    Karteczki świetne! Ciekawy jest ten wykrojnik na dwóch podobnych ale sielska karteczka z płotkiem jest najładniejsza. Uściski Dorotko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne karteczki :) Cudny warzywniak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dorotko, to chyba nie przypadek, że właśnie dziś odwiedziłam Twojego bloga kiedy pisałaś o słonecznikach i Twojej szwagierce (bo ja jestem jej przyjaciółką, to tak dla rozpoznania :). Dawno temu miałam Ci już powiedzieć, że jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego zróżnicowanego talentu. Chyba nie ma dziedziny, w której byś sobie nie poradziła. Wszystko co robisz jest perfekcyjne i śliczne. Kobieto, kiedy znajdujesz na to czas i siły. Nawet RODos jest wymuskane (nie wiem czy to odpowiednie słowo, ale wiesz co mam na myśli). Nie jestem pewna, czy pokazałaś już swoje umiejętności krawieckie, bo pamiętam że też byłam pod wrażeniem. Dorotko pozdrawiam Ciebie i męża, i jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Komplet kartek zrobiłaś prześliczny !!! Kiedyś, jedna z moich pierwszych kartek była właśnie ze słonecznikiem. Twój ogród mimo suszy prezentuje się imponująco !!! Będziesz miała dobre plony !!! Gratuluję !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.