17 kwietnia 2016

Akwarelki

to moja najnowsza fascynacja.

Kolejnym Michałem Aniołem to ja raczej nie będę...   ale Picasso może się zacząć obawiać ;-P
Nieśmiało tu sobie pomediowałam...
...nie, że negocjowałam z nią czy coś... ;-) Ot, maska, gesso, stempelek, parę chlapnięć...

Kwiatki "moje". Barwione oczywiście akwarelkami. Ciekawie wychodzi., prawda? :-D

  

a tak wygląda barwiony papier czerpany, taki efekt cieniowania uzyskuje się jednym kolorem
 w zależności od stopnia rozcieńczenia i ilości farbki

Jakby ktoś się chciał zarazić ode mnie tą fascynacją to polecam nasze (polskie) akwarele wodne  bo tańsze o połowę od zagranicznych a w niczym im nie ustępują.



   

***
Czy wy też jesteście takie zmęczone?
Pomijając fakt, że parę ostatnich dni śpię po 5 godzin, to czuję się jakbym nie spała od roku!
Normalnie zasypiam  pomiędzy "dzień" a "dobry"! :-/

Ja wiem! ... wszystkiemu winien ten warszawski smok.
...yyy... smog!
pieszczotliwie przez nieświadomą gawiedź  mgłą zwany   O_0

Jaaaaaasne! Widziałyście gdzieś mgłę co się przez 3 dni z rzędu utrzymuje? :-/



***

Dziękuję serdecznie za wsparcie i miłe słowa  na wieści  o moim wstąpieniu do Dream Team-u.
Wasze słowa to miód na moje skołatane serce. Słowa mogą wiele. :-)
Jesteście Kochane!

45 komentarzy:

  1. Z dodatkiem brzozowej kory, to jakby komplet doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko nic nie kumam, ale kwiatuszki cudnej urody- kartka jest zaj.......ta :D
    co do tego zmęczenia, to u nas smoka nie ma :D ale i tak czuje sie wypluta i wymięta, wiec to chyba przesilenie wiosenne z fitnesem ogródkowym do spółki:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie brakuje Ci polotu Dorotko, kompozycja cudna! Warto było chwycić za pędzel.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ta kartka ... ale kompletnie oczarowały mnie kwiatki, REWELACJA. One też są z czerpanego papieru? A jakich akwarelek używasz? Piszesz polskich, ale jakich? Właśnie myślę o zakupie, bo mi się moje kończą ...
    U mnie smoka nie ma,przynajmniej żadne wieści o takowym mnie nie doszły a już na pewno mgły trzydniowej :) Ale ja nie mieszkam w stolycy :) A energii mam tyle co zawsze, więc może jednak ten smok Cię podjada ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka cudna.Maluj Kochana bo pięknie to robisz.Miłej niedzieli i dużo słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mediować to ja nie będę, bo mi to nie leży, ale Ty świetnie sobie z tym radzisz więc będę podziwiać, karteczka świetna. Picasso by się nie powstydził, jeszcze gdyby spróbował naszych polskich farbek. Co do smoka /smogu/ tu u nas go raczej nie ma, chociaż miasto ma miano " małego Krakowa", a tam ów gość urzęduje, dosłownie i w przenośni.
    Twoje " wyplucie" nie jest odosobnione, większość z nas musi się z nim borykać, ale niedługo jak tylko słoneczka będzie więcej wrócą Ci siły witalne, spoko " nie bój żaby", a może raczej " koty" by należało powiedzieć.
    Piękną pogodą przedpołudniowym słoneczkiem Cię pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiatki zrobiłaś a karteczka z nimi jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko- kwiatki zachwycające!!! Właśnie myślę od rannego powstania, że powinnam dorobić sobie parę większych kwiatów, ale nie grzeszę cierpliwością i pewnie skończy się na 3-5 kwiatkach, o ile w ogóle zabiorę się za nie. Bo jak pomyślę, ile czasu mi zejdzie na ich tworzeniu, to już w głowie jawi mi się kolejny album lub uszyty notes :p Tak, tak, tyle mi czasu zabierają kwiaty, a tu jeszcze proponujesz ich mediowanie- no cóż, chyba jednak zostanę przy albumach i notesach ;)
    Pozdrawiam cieplutko z deszczowej dzisiaj Bydgoszczy

    OdpowiedzUsuń
  9. No to witam w klubie śpiących na stojąco. Wiesz jak mnie kuszą te mix-mediowe czary, kuszą strasznie, tylko spać mniej niż cztery na dobę chyba jednak nie da rady.
    Ale jak pomacam, bo dasz pomacać? :-))to aż się boję...
    Nie daj się zjeść żadnym smokom, poszukaj koniecznie jakiegoś Dratewkę a jak go znajdziesz, to daj znać gdzie się ukrywa. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ot takie cudne to mediowanie, parę chlapnięć a jaki efekt! Pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpierw o kwiatkach iliściach- sa tak genialne, że nie wiem, jakich słów użyć! Zachwycające, urzekające, niepoiwtarzalne! Więcej, więcej!!!!! Muszę w końcu kupić papier czerpany i spróbować! Co do spania- mam dokładnie tak samo- śpię ok.5,6 godzin, a jak wracam z pracy , to usy[piam z ziemniakiem w buźce;-D Do tego mam jakies zapalenie gaerdła , czy cuś innego, boli niemiosiernie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna inspiracja ,ciekawe kiedy ja w końcu ruszę swoje preparaty ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci to nieśmiałe mediowanie wyszło! A z tym zasypianiem/przemęczeniem to jakaś wiosenna choroba, czy co? Bo ja mam to samo. A u mnie powietrze czyste (wsi spokojna, wsi wesoła ...) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna praca. kwiaty rewelacyjne. Ja kupiłam sobie kredki akwarelowe i też jestem zadowolona. Pozdrawiam:)
    P.S. Sen lekarstwem na wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Picasso to już z zaświatów zaczyna spoglądać czy go nie wygryziesz :):)
    Karteczka mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie nieśmiało??, całkiem nieźle wyszło ci te parę chlapnięć. Karteczka cudowna. Przy okazji ekspresowy kursik :) Nie daj się temu smokowi, więcej sypiaj !! A może meliska na serduszko ??

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne kwiatki, sliczna karteczka, ja osobiście wolę podziwiać kwiatki u innych ;p, co do samopoczucia to też jestem wiecznie niewyspana ;p, buziole

    OdpowiedzUsuń
  18. No , no az milo popatrzec i poczuc ze jest nas wiecej mixmediowych szalencow.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mediowe karteczki podziwiam u innych bo ja jakoś nie mam polotu do tego . Wyszło bosko a kwiatki to już mistrzostwo. Napuść kota na smoka może cos pomoże :-) A zasypianie na stojąco to moja codzienność chyba wszystkie tak mamy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, toż to jakieś cuda istne. Dla mnie czarna magia, więc tym bardziej podziwiam. Śliczności. Pozdrawiam serdecznie ido zobaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna kartka i piękne kwiaty, że o listkach nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kartka piękna, kwiaty mistrzostwo świata, co do zmęczenia mam do Ciebie raptem 180km, smoka chyba u mnie nie ma aż takiego, ale zmęczenie mnie dopada cały czas zasypiam na stojąco siedząco i leżąco :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartka jest fantastyczna. Podziwiam kwiatuszki jakie zdobią tą kartkę. Ja też nie mam siły na nic, deszczowa pogoda mnie dobija.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartka z iście artystycznym rozmachem, a ta kolorystyka jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dorotko cudne te kwiartuszki Ci wychodzą ,jesteś już specem w nich i tym całym mediowaniu .
    Ja też ponad tydzień byłam a jakby mnie nie było,jakaś maskakra nastała.
    Buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Media nie to temat rzeka i bardzo mi się podoba, ale na razie ograniczam się do podziwiania u innych. Kartkę zrobiłaś cudną idealna kompozycja. Podziwiam za cierpliwość do malowania kwiatów i innych kartkowych elementów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudo ...cudo...cudo....oczarowana mnie zaraziłaś farbkami...:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie Ci wyszło to mediowanie i kolorowanie :) A co do zmęczenia, to mam tak samo. Właściwie wstaję rano już zmęczona :( Ech, przydałby się jakiś zastrzyk energii :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A to ciekawe wykorzystanie akwareli! A ostatnio z koleżanką od kaligrafii na te farby narzekałyśmy. A jednak da się je naprawdę fajnie wykorzystać.
    Zmęczenie? Obstawiam smog. U nas na pomorzu powietrze czyste i pachnie pięknie, więc czysto wiosennie i aż kipię energią.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie! Mediowanie uwielbiam, wciąga i uzależnia, tak jak akwarelki :) Zapraszam na łyk świeżego powierza, zmęczenie przejdzie raz dwa ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna !!! kwiaty suce no i kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale mi dogodziłaś kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Efekt akwarelowy imponujący, nie przypuszczałam, że farbki tak mogą czarować.

    OdpowiedzUsuń
  34. Urocze dzieło.Piękne są te kwiaty i liście.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniała inspiracja. Twoje kwiatki wyglądają wyjątkowo;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Negocjować podobno potrafię, ale mediowanie jest mi obce ;-)
    Ale w końcu nie wszystko trzeba umieć, a skoro nie potrafię to sobie tylko popatrzę na te Twoje kwiatki, bo śliczne są...
    Co do zmęczenia... to już nie pamiętam kiedy wstałam normalnie, budzik dzwoni co 10 minut przez godzinę...

    OdpowiedzUsuń
  37. Dorotka, wpadam z rewizytą i na pewno zostanę:) Piękne te kwiaty... Nigdy nie wpadłam na to, żeby barwić papier czerpany - super efekt uzyskałaś. Co do zmęczenia, to witam w klubie. W dodatku dzisiaj jakoś jesiennie i deszcz pada... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna karteczka! I te kwiatki - szczególnie ten z różowymi(?) końcówkami płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A wydawało mi się, że już tu pisałam........widać tylko mi się wydawało. karteczka jest niebiańska. Kwiatków zazdraszczam.....nigdy takowaych nie poczynię. Cudowności. Buziaczki. Tez ledwo chodzę, a u nas smoka nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  40. Tą kartką i malunkami udowadniasz, że słusznie zaproszono Cię do silnej grupy twórczej. Pozdrawiam i podziwiam Twoje wytwory:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem pod ogromnym wrażeniem twojej kartki z przepieknymi kwiatami. jest delikatna i , jak dla mnie, wiosenna:) Cudna i nie dziwię się, ze nalezysz do zespołu kreatywnych osób:)
    Co do niedospania...Mam tak samo i myślę, że jest to wiosenne przesilenie. Dzisiejszej nocy spałam 12 godzin i co? I boli mnie przez to głowa:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. przepiękne kwiatki, przepiękne. i kartka tak zmediowana bardzo mi się podoba - śliczne kolory podobierałaś - ten błękit jest taki uspokajający.
    Smog...był, był. Ale zawsze mogę się podzielić też nową odlewnią aluminium, którą nam prawie w centrum miasta stawiają :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna inspiracja, a kwiaty cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wyspania szczerze współczuję wiem jak to jest aczkolwiek ja nie śpie przez moje dziecię :)a kwiatki cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.