18 marca 2016

Maszerują strzelcy

maszerują...
karabiny błyszczą....


Format wypatrzyłam u Kartkulca, trochę było z tą bazą zabawy, ale warto było. Fajnie się prezentuje.
Wyszperany w sieci wierszyk o miłości na strzelnicy, pięknie się wpisał w konwencję. Dziękuję autorowi.




a dla innego zawodnika  urodzinowy "bilet do Rio"

bilet w środku,    a pod spodem mapka Rio, się przyda ;-)

Trochę mnie nie było... bo mi się nie chciało...nawet  chcieć :-/
Blogowym koleżankom dziękuję za troskę, melduję, że świnia grypa mnie nie dopadła, na razie jej zgrabnie umykam ;-D
Ale łączę się z bólu ze wszystkimi kichającymi!. Palców obu rąk nadto żeby wyliczyć tych, którzy nie chorowali. Świnia ta grypa!

41 komentarzy:

  1. Dorotko świetna ta kartka jest i ten format .. marzenie ale czy podołam ??
    Jak kiedyś napiszesz "normalny" post i normalny komentarz to uznam że ktoś to zrobił za Ciebie :-)Niby mało słów ale jak ważnych !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Format kartki bardzo ciekawy, a i sama kartka też. I jedna i druga. I mnie - odpukać - grypa omija.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, świnia ta grypa, wiem coś o tym i zdrówka życzę, kochana. Dobrze, że już jesteś z Nami. Kartki fantastyczne i z wielką wyobraźnią :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kartka ...taka wojenna :)A chorobom umykaj prędko jak zając :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, pomysłowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odlot!!!!taką kartkę mieć....i ten lot;) och....marzenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka śliczna i oryginalna w tej formie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa ta pierwsza kartka ... drugą też fajnie wymyśliłaś :) A grypa... no cóż niech nas omija szerokim łukiem, toć nie mamy czasu dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podobają mi się Twoje interpretacje różnych tematów! jesteś bardzo oryginalna :) Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała ty Dorotko - karta cudowna - super pomysł a ty zdrowiej kochana= uściśki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna forma i piękne wykonanie! U nas też grypa w około... miejmy nadzieję że już niedługo wiosna się rozgości i grypa przeminie :) Pozdrawiam i zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka forma! W życiu takiej nie zrobię!!! ja też przeziębiona...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna i pomysłowa forma karteczki :) Wyszło pięknie :) Zdrówka oczywiście życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie świnia grypa dopadła i znowu moje okna na święta nie pomyte! A karteczka super, bardzo fajna forma. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. nooooooooooo nareszcie :D, swietna kartka no i super, ze Ci się juz chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fantastycna ta kartka!!!! Strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kartka.Słoneczka życzę i zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka jest baaardzo ciekawa w swoim formacie i treści. Piękna, ale gdzie frywolitki? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niepowtarzalnie się porobiło i pięknie. Jestem tym jednym palcem co to nie chorowało.......póki co

    OdpowiedzUsuń
  21. I cóż mam dodać ,jak to takie świetne i pomysłowe?
    Buziaki Dorcia

    OdpowiedzUsuń
  22. Dorotko to sie ciesz, że ta świnią Cię ominęła- straszna jakaś i zmutowana, wyleczyć sie nie można.

    Karteczki są śliczne,szczególnie forma tej pierwszej bardzo mi sie podoba:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna wspaniała 3d praca :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękną kartkę zrobiłaś :).

    Oj, pogoda chyba na wielu ludzi działała ostatnio niekorzystnie ...

    Melduję, że ja, to ta nie grypowa :). I żeby tak zostało :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysły świetne jak zwykle, więc z formy nie wyszłaś mimo przestoju. Format tej wystrzałowej kartki bardzo kuszący:) mam nadzieje, że moja wyobraźnia przestrzenna nie zawiedzie jak się skuszę. Trzymaj się Dorotko, najlepiej frywolitki;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna ta kartka bo taka inna niż wszystkie :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna i pomysłowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  28. I to jaka świnia?! Ta grypa rzecz jasna. Dobrze, że przybyłaś z tymi strzelcami, bo już miałam dosyć tych wyjących czterdziestek?;););)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysłowa kartka :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się, świnia ta grypa. Właśnie mnie zniżyła do poziomu łóżka, Paskuda jedna. A kartka super...muszę wypróbować taką formę, bardzo ciekawa, bardzo ;)Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kartka warta powielania, jest niebywała. Ale czy ja dałabym radę? No nie wiem:)) Z grypskiem trzeba czasem mocno zawalczyć, by nie pozostawało za długo. Pozdrawiam przedświątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie spersonalizowane pakuneczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.