26 stycznia 2016

Serce

"...to najpiekniejsze słowo świata.."
tak to leciało w starej piosence...

tu może mniej pięknie, bo nadal się uczę ( powoli) ale nie odpuszczam (kiedyś się wreszcie nauczę)
no i może nie  jest to szczyt ambicji ( trochę leniwy student jestem;-) ) ale kolejny egzamin zaliczę! ;-D


Zachwyciła mnie prostota tego serduszka wyszperanego na pintereście...
ale pomyślałam sobie, że to trochę przesada, tak tanio się wykpić...  ;-)





więc zrobiłam jeszcze 2 serduszka, może nie jakieś dramatycznie skomplikowane, ale tak to jest jak się na ostatni termin zaliczenia ledwo wyrobiło ;-D



 
Pani Profesor, poproszę wpis w indeksie ;-)



wspólna nauka frywolitki u Justynki i Reni

61 komentarzy:

  1. Wprawdzie wpisu do indeksu nie dam, ale ja zadanie zaliczam. Serduszka wykonanie wzorcowo :) Urocze są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszka są rewelacyjne, dla mnie to niestety czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszka są rewelacyjne, dla mnie to niestety czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja zaliczam celująco. A to żeś się wzięła za misterna robótkę. No, no, Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serduszko, ja bym Ci od razu zaliczyła zadanie na 5+ :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pintereścikowe serducho jest piękne :) Gratuluję Kochana wytrwałości :* I gratuluję zaliczenia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się bardzo podoba :) Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko te serduszka są przepiękne , i zaczynam żałować , że jednak nie zaprzyjaźniłam się z ta frywolitką. A jeszcze ten cieniowany kordonek daje niesamowite efekty. Odrobiłas to zadanie co najmniej na szóstkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaliczone! Piątka w indeksie musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszka są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  11. I to jest mało skomplikowany wzór? Dla mnie jest bardzo skomplikowany i podziwiam te serduszka bo wyszły fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie serduszka są idealne ,a dzięki swojej prostocie nabierają dodatkowego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne serduszka:) powodzenia i wytrwałości;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No kochaniutka to serduszko, które leży ( wśród tych trzech ) jest zajefajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dorotko, przyślij indeks, ja Ci za to postawię 6, nawet z wielkim wykrzyknikiem;) Przepiękne serduszka!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne. Zawzięłaś się Dorotko na tę frywolitkę; u mnie masz zaliczenie na 10 w skali Beauforta, bo szkolnej skali mi brakło.
    Serduszka świetne.)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dorota ma kota i.... piękne serce... Ba, nawet trzy serca :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło świetnie, będą jak znalazł na Walentynki. Bardzo mi się podoba to pierwsze z wykręconym ogonkiem!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne serduszka zrobiłaś.
    Ja frywolitkę podziwiam u innych :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są te serduszka !!! Myślałam : co to za egzamin ? Oj !!! Jaka ze mnie gapa !!! Egzamin z serca !!! Gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne jak zagraniczne. Frywolitka zachwyca mnie nie od dziś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dorotko myślę, ze Justynka sie ze mną zgodzi i ewentualnie zaliczy zadanie.


    No na 6 oczywiście :D
    Pięknie wyszły i przy tych zawijaskach musiałaś sie troszkę namęczyć, a co najważniejsze to nie odpuściłaś i ćwiczysz dalej:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie są boskie;)))
    Pozdrawiam;0

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że zaliczyłaś na 6, bo serduszka jest cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach ale cudne te serduszka!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobają mi się Twoje serduszka szczególnie w tym kolorze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Małe jest piękne:-) Gratuluję kolejnego zaliczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Leniwa??? Nieeee, masz po prostu bardzo wysoki próg motywacyjny :)

    Sreducha sliczne, ładniejsze niz to na banerku ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne ,w życiu takich nie zrobię.
    Pięknie zaliczasz kolejne zadanie frywolitkowe,oj pięknie .
    Buźka Dorcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacja! pyszne wykonanie. Podziwiam i troszkę zazdraszam, bo tej techniki nie mogłam kiedyś łyknąć i chyba za szybko zrezygnowałam. Pozdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
  31. W prostocie jest wielka siła :) Serduszka są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Proszę odebrać indeks z sekretariatu! Zaliczenie wpisane :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie muszę dodawać, że piękne są serduszka. Cudowne. Zaliczenie oczywiście na 6 :-)

      Usuń
    2. Dziękuję Pani Profesor! :-D

      Usuń
  33. Śliczne Dorotko te serduszka, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne Dorotko te serduszka, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dla mnie również 6 ! Właśnie w prostocie tkwi największy urok :)

    OdpowiedzUsuń
  36. It's that time of year love to see hearts!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne serduszka. Takie niebanalne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny "krój" ma to pierwsze serduszko i gdybym miała wybierać, to własnie to! Podziwiam wytrwałość i dążenie do celu i nieważne, że leniwym kroczkiem. ważne, że dążysz :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Serducha bombowe Dorotko;)Widzę, że i Ciebie pochłonęła inna technika;)Ale wychodzi Ci to świetnie;) Buźka;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Urocze drobiazgi - prosto z serca!

    OdpowiedzUsuń
  41. Serce to nie tylko najpiękniejsze słowo świata, ale i motyw:) A twoje serduszka to potwierdzają:) śliczne wykonane, proste i piękne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem zachwycona serduszkami.

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna prostota bez ozdobników i wszystkie TWOJE!!! BRAWO:)) Szybko się uczysz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Zakochałam się w serduszkach.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Serduszka są rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.