15 maja 2015

Życzenia urodzinowe

składałyśmy ostatnio Bożence (mam i ja )   i Teresce  teresa-teresa1305
To kolejny miesiąc zabawy urodzinowej pod egidą Hubki.

jedno ciasno upakowane pudełeczko z przydaśkami dla Bożenki


a drugie dla Tereski,  miłośniczki mocnych kolorów
mój nowy wykrojnik Marianne, czyż nie cudny?:-D ,   wprawdzie miałam kupić trampki...


I nie wiem o co chodzi ale kompakty najwyraźniej nie lubią fioletów! Prawie zamordowałam migawkę ale i tak nie udało mi się złapać właściwego odcienia.
Ciasno upakowane pudełeczka dotarły na miejsce i na czas :-)


 ***
Na razie poczta jeszcze działa dosyć sprawnie ale wieści od zaprzyjaźnionego listonosza nie napawają optymizmem, bo dzieje się tam coraz gorzej. Obcinane są pensje i tak masakrycznie niskie, pracy coraz więcej a ludzie już w takiej desperacji, że niektórzy zwalniają się sami nie czekając nawet do następnej serii zwolnień grupowych. Czy ten moloch nie szykuje się "przypadkiem" do prywatyzacji?

***

Serdecznie dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod ostatnim wierszykiem Naszej Babci. Jest jak zwykle pochwałami onieśmielona  ale i zmotywowana.  ;-D 
Powstał  kolejny o ptaszkach!  Wkrótce się pojawi jak tylko go spiszę, a krótki nie jest ;-D


33 komentarze:

  1. Hej Dorotko. Takich ful wypas pakunków, to tylko od Ciebie można się spodziewać.
    Wspaniałe precjoza wysłałaś.
    Ten Twój nowy wykrojnik zaje...fascynujący, a fioletem się nie przejmuj, on tak już ma, że nie lubi pozować do zdjęć.
    Spisuj szybciutko następny wierszyk Babuni bom go bardzo ciekawa.)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prezenty, pierwsza karteczka jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju!!!!!!!!!!!!!!!!! Dorotko, zazdrość mnie zabije;-D Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow piękne pakuneczki!! Ale, chyba coś przegapiłam, prezenty? co, gdzie, kiedy?? Może strajkujący listonosz pomyli się i z paczuszką zawita do mnie ;P, świetne kartki, a ręcznie robione kwiatki-cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki śliczne a przydasi to cały wór wysłałaś. Dziewczyny na pewno się ucieszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta różowa karteczka i kwiatuszki aż zapierają dech w piersi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne niespodzianki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentowe pudełeczka na bogato! Śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko dobrze, że pudełeczka wytrzymały, bo poupychałaś dziewczynom po same brzegi tych cukierasów :D
    co do poczty to mam nadzieję, ze u nas nic się nie zmieni, bo mam umowę z naszym listonoszem, a nie mam ochoty ganiać na pocztę co drugi dzień,
    wystarczy jak to muszę robić gdy jest chory czy ma urlop
    Miłego weekendu, buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypasione te pudełka - kartka w różu odjazdowa , a wiersz Babci z poprzedniego posta - jest fantastyczny , super ta Twoja Babcia , kobieta z wigorem i chęcią do życia popieram takie , pozdrów Babcię i uściskaj Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Moc wspaniałych prezentów przygotowałaś dziewczynom i przecudne karteczki. Na pewno będą zachwycone :) U mnie poczta na razie spisuje się wzorcowo. Oby tak pozostało!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty piekne i w dodatku na bogato. Fioletu chyba żaden aparat nie lubi, w przeciwieństwie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki i bogate prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne prezenty przygotowałaś! Karteczki cudne a do przydasi oczy same się śmieją. Aż mi żal że nie biorę udziału w tej zabawie. Wykrojnik prześliczny! Miłej niedzieli Dorotko.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne! a wykrojnik bajeczny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdrość mnie zżera,taki wypas....masz za dużo czy co....moze adres Ci podam?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dorotko świetne te karteczki poczyniłas o reszcie nie wspominając. Masz genialne woykrojniki , a juz te wszelkiego rodzaju gałązki i liście są odlotowe. Trochę zazdroszcze dziewczynom takich przepieknych prezentów. Nieźle je zaopatrzyłas w kartkowe przydaśki :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne kartki. Nie wiem jak to się robi, więc tym bardziej podziwiam. Jak dla mnie to też ta z mocniejszymi kolorami, zdecydowanie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po pierwsze wszystkiego naj dla Bozenki I Teresy. Po drugie b.b. bogate paczuszki im wysłałaś, aż zazdraszczam bardzo. Po trzecie oby listonosz nie zgubił ich po drodze. a po czwarte pozdrawiam I czekam na kolejny wiersz od babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po pierwsze wszystkiego naj dla Bozenki I Teresy. Po drugie b.b. bogate paczuszki im wysłałaś, aż zazdraszczam bardzo. Po trzecie oby listonosz nie zgubił ich po drodze. a po czwarte pozdrawiam I czekam na kolejny wiersz od babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śweitne niespodzianki przygotowałaś!
    wymianki są mega mobilizujace!
    i ta radość z otwarcia przesyłki...
    bezcenne

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne niespodzianki :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudne pakunki przygotowałaś, zazdraszczam jubilatkom ;) Fiolet sobie umiem wyobrazić - zawsze i wszędzie więc ta kartka bardziej mnie urzekła ;)
    No i niby po co ci trampki :P ? Wykrojnik zdecydowanie grzechu wart.

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczki śliczne :)
    Niestety..pracownicy poczty mają ciężkie życie, mój tata (listonosz od 30 lat),żeby roznieść wszystkie przesyłki wychodzi przed 7 rano a wraca często po 19... o pieniądzach lepiej nie wspominać..

    OdpowiedzUsuń
  25. O wow ! Cudne prezenty urodzinowe. Myślę, że to będzie numer jeden wśród prezentów urodzinowych.
    U nas listonosz ten sam od lat - ale tylko trochę brakuje mu do emerytury, więc sam się nie zwolni,. Za to w pracy... co kwartał nowa twarz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mikołaja Kochana zastępujesz :) takie prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. trampki kupisz przy następnej okazji ;) a wykrojnik świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak wykrojnik śliczny a karteczka jeszcze bardziej.Podobno szewc bez butów chodzi to i Ty kochana trampeczek się dorobisz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie dziękuje za prezent:) Karteczka cudowna, a magiczne pudełko tak się spodobało mojej córci że dmuchała świeczkę aż się cała spaliła ;) a ciasteczkiem oczywiście się podzieliłam z najbliższymi :) Przydasie przepiękne i część już wykorzystałam :) Serdecznie dziękuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, bardzo fajne pomysły...i zazdroszczę trochę tych wykrojników, ja zastanawiam się nad zakupie jakiegoś wykrojnika, ale nie bardzo się orientuję na co zwracać uwagę przy wyborze :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna karteczka dla Bożenki...moja siora ma tak na imię;)
    Dla Tereski też niczego sobie;)
    No ja jestem przykładem tej co po 24 latach pracy w PP.......podziękowała i odeszła sama, zmęczona, ze zmarnowanymi stawami od dzwigania ciężarów:(
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.