16 kwietnia 2020

Kawa w dżinsach



czyli kolejne krzyżyki  na zabawę,
którą prowadzi na swoim blogu Ania razem z  Olą, autorką wzorów, które haftujemy.

Kawę uwielbiam!
W sumie nic nie wnosi do mojego  życia...ani mnie nie budzi ani przed snem nie chroni ale lubię.
I już.

Ale ta wyjątkowo mnie sponiewierała. Nijak nie chciała ze mną współpracować.
Co ja się tu naprułam...!  :/

A gdzie te dżinsy? No przecież jest niebieski ;)






Ola na pewno już myśli nad kolejną sentencją na igłę i krzyżyki, więc zapraszamy do zabawy :)




A  jeśli ktoś ma ochotę zakupić wzór odsyłam do OLI TUTAJ ,  
gdzie można zakupić wzór  za minimalną kwotę 10 zł. 
Kwota w całości  przeznaczona jest  na leczenie i rehabilitację Lili, 
która jest córką naszej blogowej koleżanki Reni 




***


Moje ogórki zaczynają uciekać z kubeczków.... ;)      melonik zaczyna nieśmiało wyglądać


22 komentarze:

  1. Powiem tak niezmiernie mi się podoba ta cieniowana mulina i dodatek niebieskiego. Kto by pomyślała, że z jednego czarnego wzoru można takie cuda wyszyć. Co oglądam nowy haft jestem zachwycona. Cieszę się że bawisz się z nami. Ogródkowe plony zapowiadają się bardzo urodzajnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wypada to połączenie dżinsu z brązem.Pochwała kawy na najwyższym poziomie. Roślinki też tęsknie z kubeczków wyglądają jakby miały ochotę się przyłączyć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam dżinsy od razu, bez Twojego tłumaczenia widziałam. Super wersja, taka radosna, wiosenna, tak samo jak Twoje ogórki. A i żadnego prucia nie widzę. No koniec tylko chciałam zapytać, kiedy warsztaty robimy, bo już wariować od tego wirusa zaczynam :-(
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżinsowy niebieski z brązem tworzą świetną parę! Zastosowanie cieniowanej muliny to strzał w dziesiątkę. Świetnie sobie poradziłaś!
    Pozdrawiam Dorotko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory dobrałaś na haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft!!! To Ty już ogrodniczka pełną gębą jak sama rozsady robisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie kolorków i cudne te cieniowania :) A kawę to ja też lubię i już :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten nioebieski pięknie ożywia ten napis i bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No kolory rewelacyjnie dobrane! I ta cieniowana mulina i jeansowa filiżanka! Podobaja mi sie niezmiernie ;)
    U nas na parapecie rosna pomidory i papryka , my ogorki siejemy prosto do gruntu;) ale juz mi pachną Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię, i kawę, i dżinsy. Chociaż ostatnio, od tego siedzenia przy kawie, dżinsy mi się skurczyły :-)
    Podoba mi się ta cieniowana wersja, przypomina capuccino.
    Pozdrawiam, z kawką, w ręku oczywiście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wersja dżinsowej kawki. Czasem tak jest,że niby prosty haft, a daje popalić. Warto było kochana, bo wyszło cudnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wygląda ten haft! Efekt cieniowanego napisu jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny haft :) Ja bez kawy nie mogę żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygląda ten napis w dobranych przez Ciebie kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kolorowy haft chyba podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny hafcik, a jak Ci ogórki rosną! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kompozycja kolorystyczna tego haftu. Podoba mi się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt wart tych trudności,które po drodze wynikały.
    Ślicznie wygląda ten haft. Szalenie mi się podoba !!!
    Super ogródek :)
    Serdecznie pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.