24 października 2014

na nowe gniazdko

przeprowadzka ( albo wprowadzka) jesienną porą,
a pora ciepła i słoneczna to i karteczka adekwatna  wyszła była :-)



a że dawno się nie wyzywałam ;-)  to podrzucę :






credits: grafika stąd  lilac-n-lavender


a do środeczka poszedł taki wierszyk:

Ludzie, gdy poczuli strach
Zaraz wymyślili dach
Kiedy wyszło,
że nie każdy o tej samej porze może
być pijany
no to wymyślili ściany
Gdy się nagle stało jasne
że na człeka, na kolację
nie przypada cały wół
zaraz wymyślili stół
Kiedyś biegli, jak to zimą dla rozgrzewki
jeden stanął, mówi-ileż można biec?
- chodźmy, wymyślili piec.

I tak ludzkość
wytężając
a to rozum
a to serce
a to ręce
doszła żmudnie i powoli
do kafelków
w łazience.
Tak więc ludzkość
jeśli nie policzyć bomb
głównie wymyślała DOM
Nawet koło
Wymyślono nie z powodu "ciężka praca"
Koło wymyślono po to
by do domu szybciej wracać
A proch? - Dziś tak już znienawidzony
wymyślono przecież po to
by móc zwiedzać inne domy.

Ale w domu
choćby róże rosły w murze
telewizor był w glazurze
i w doniczce każdej kran
Jeśli serce nie zamieszka
To to będzie PUSTOSTAN
Autor - Poniedzielski

78 komentarzy:

  1. cudna karteczka, gniazdko świetnie pasuje do okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne gniazdko uwiłaś, a wierszyk stosowny do okazji, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka,wierszyk superowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, taka ciepła... i wierszyk super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wątpliwości co do tej pory ciepłej i słonecznej. 2 stopnie to może lato na Syberii, ale dla mnie prawie zima :-)
    Za to karteczka piękna i ciepła prawdziwie... z tymi listkami fajnie wymyśliłaś - jakby je wiatr dopiero co zwiał...A Poniedzielski tak zgrabnie potrafi ująć myśli... Niektórzy to mają talent...
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ......a to do wymianki może u Czarnej damy też poszło????????

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna kartka! Bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest ta kartka :) bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. kartka rewelacyjna!! udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka cudowna- uwielbiam takie klimatyczne prace! A ten utwór Poniedzielskiego zupełnie mi nieznany! Super jest! To piosenka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorotko, karteczka śliczna, a wierszyk wspaniały :)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiersz Poniedzielskiego fantastyczny i kartka też...pomysl z gniazdem rewelacyjny,bardzo mi się podoba...:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fiu fiu, pomysł na kartkę z gniazdkiem na taką okazję rewelacyjny, a ptaszorki świetnie się prezentują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale sobie ptaszory super gniazdko uwinęły :)
    Tekst Poniedzielskiego - muszę sobie zanotować jak mi przyjdzie robić kartkę na parapetówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gniazdko uwiła i .... się straciła :P co tu taka cisza ?

      Usuń
  15. Rewelacyjna !!! ten pomysł i wierszyk, nie no super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teksty Poniedzielskiego są cudne, uwielbiam jego specyficzne poczucie humoru :) Twoja karteczka idealnie pasuje i na okazję i do wiersza.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo radosna i niesamowicie klimatyczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetnie uwite gniazdko :) super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajne gniazdko sobie uwiłaś Dorotko;) Takie przytulne, że chętnie bym się w nim zadomowiła;) Szkoda, że ptaszki mnie ubiegły... Super karteczka;) Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna karteczka !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna karteczka i świetny wierszyk Dorotko.Życzę Ci powodzenia w wyzwaniach i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, tak Dorota nie tylko ma kota, ale i potrafi świetnie wszystko dopasować, by się później nie wstydzić. Karteczka świetna, a wierszyk adekwatny do okazji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna karteczka i cudowny wierszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kolor tła, wiersz też niczego sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczka rewelacyjna, począwszy od układu, po kolorki i napis :) A wierszyk niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartka świetna , szczególnie ten wianek, a ten wierszyk sama rzeczywistość :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczna kartka! Bardzo podobaja mi się te jesienne kolory i ptaszki w gniazdku.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. ooooooooooo jaka piękna ..super wyszła
    a i aranżacja do fotki jest superowa

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna kartka no i świetny wierszyk. Taki prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie piekne podejście do tematu :) I to uwite gniazdko - cudnie po prostu. Ani grama banalności :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę, proszę zdolna i jeszcze umie przemycić coś dla ducha. Piękne jesienne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacja!!!
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wizytę na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sliczna tematyczna i klimatyczna kartka.:Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna karteczka, a wierszyk jest kapitalny!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna ta karteczka! Ciepła, jesienna i bardzo pozytywna:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomysłowa i na dodatek świetna ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  37. wierszyk Dorotko jest cudowny - troszke się nagimnastykowałam by go przeczytać - literki takie malusie ale dałąm radę - a karteczka jest cudowna - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna praca, to gniazdko jest urocze : )

    OdpowiedzUsuń
  39. rewelacja -a ten pomysł !!! -godny pozazdroszczenia :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale świetny pomysł z tym gniazdkiem. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna praca z wierszykiem oczywiście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacja! Wspaniały pomysł na kartkę z takiej okazji. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Superowo :) śliczności Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Och jak ja uwielbiam ptaszki !!!!Pieknie

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna karteczka !!!! A wierszyk - jako wesołe podsumowanie - uchwycił wszystko, co ważne !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyszła była rzeczywiście piękna :) i wierszyk jaki świetny Kochana :P Buziaki :* PS. Dziękuję za udział w candy i życzę powodzenia w losowaniu :**

    OdpowiedzUsuń
  47. "Wyszła była"... jaki piękny czas zaprzeszły! I do tego Poniedzielski, mój ulubiony satyryk o temperamencie tak mi bliskim :)))
    Karteczka idealnie adekwatna :)
    Pozdrówko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. wspaniałe gniazdko uwiłaś
    dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fantastyczna karteczka, gniazdko na taką okazję to pomysł wyśmienity. A wierszyk w środku rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajne podejście do tematu! Ciepła i klimatyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna kartka! i też dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna karteczka i super fajne gniazdko. :))))

    OdpowiedzUsuń
  53. I jeszcze sie nie pisałam? Ale podziwiałam i podziwiam, normalnie na kolana padłam, jak ja zobaczyłam. Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dorotko kochana zapraszam Cię do mnie na candy ....jesli lubisz słodkości heheh

    OdpowiedzUsuń
  55. Karteczka przeuroczo śliczna wierszyk wspaniały:)
    Dziękuję bardzo za udział w mojej zabawie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  57. Dorcia, kartka rewelacja !!! :)... idealna na taką okazję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna karteczka i te kolory... cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  59. cudna kartka :) świetne kolory prawdziwie jesienne:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wiersz jest uzupełnieniem tej przecudnej urody kartki, dom, skojarzenie z gniazdkiem, fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  61. Fantastyczny pomysł na element gniazdka na kartce, bardzo ciekawie oddaje tematykę przeprowadzki :)
    A do tego te jesienne barwy, coś wspaniałego!
    Nie wspominając o idealnej kompozycji i perfekcyjnym wykonaniu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Przesliczna- gniazdko mnie urzekło...

    OdpowiedzUsuń
  63. Jestem w szoku ile tu jest komentarzy! Wybacz ale nie jestem w stanie wszystkich przeczytać, chyba już gdzieś widziałam Twoją kartkę, ale jakby co to się powtórzę - cudowna, klimatyczna karteczka, a ptaszki....

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowna jesienna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.