19 października 2014

z dumą prezentuję

wyróżnienie od   Reni ,
którą  podziwiam nieustająco,  
tworzy karteczki w niesamowitych kształtach  
osiągając szczyty kreatywności


Baaaardzo dziękuję!


Ale tych pytań... strasznie dużo :-)

Czym zajmujesz sie zawodowo?
Wyciszaniem emocji, głównie
A na poważnie: murarz , tynkarz, akrobata, przynieś, podaj, pozamiataj...
czyli pięć etatów do obrobienia, tylko jeden płatny...eh, co za czasy...
 
Ulubiona książka?

Wszystkie które przeczytałam.
Mam sentyment do  J.I. Kraszewskiego, ( Stara Baśń, Chata za wsią, Bracia rywale...)

Twoja największa zaleta?
Hmm....co by tu wybrać... ;-)

Co Cię irytuje w zachowaniach ludzi?
Chamstwo. Nieszczerość,  malkontenctwo,  drobnomieszczaństwo....

Czy jesteś punktualna?
Bardzo. Niepunktualność jest przejawem braku szacunku do czekającego.

Co nie podoba Ci się w zachowaniach blogerów?
Nie analizuję tego, po prostu nie odwiedzam miejsc gdzie mi sie nie podoba.

Twoja największa radość życia?
Nie będę odkrywcza. Rodzina. Przyjaciele.

Jak spędzasz wolny czas?
A  myślisz, że kiedy ja robię to co robię?  :-)

Gdybyś wygrała w lotto to....
To się zobaczy...

Twoje największe marzenie?
Dom z ogrodem....
a z realniejszych - mieszkanie z ogródkiem...
a z przyziemniejszych - maszynka  do wykrojników ;-)

Czym dla Ciebie jest prowadzenie bloga?
Spotkaniem.
Odskocznią,  wyzwaniem, sprawdzeniem... 

uff, przeszłam.


To teraz się bójcie. Będę nominować. ;-)












Moje pytanie: 
Co chciałabyś usłyszeć u bram nieba na powitanie?


banerek dla was


***
Uwaga.

To tylko zabawa. 
I podjęte przez was dalsze działania tudzież lub ich zaniechanie, nie będą niosły skutków prawnych. 
Czyli, tłumacząc na "nasz":
chcecie - bierzecie udział, odpowiadacie, nominujecie, nie chcecie... nikt nie będzie się obrażał.  ;-P

33 komentarze:

  1. W tych pytaniach, jak zwykle odwróciłaś kota ogonem, ale to cała Ty, i tak trzymaj. Humor to podstawa.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki odpowiedziom troche bardziej cie poznaję. I cieszy mnie to co czytam.
    Pozdrawiam ciepło
    E.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana gratuluję wyróżnienia i jak zawsze dobrego humoru.
    Pozdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Powtórzę za Danutką, że i tak robisz/mówiesz co chcesz- cała Ty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie za nominację i gratuluję Ci wyróżnienia :)
    A wyjaśnisz mi łopatą na ozór co i jak z tą zabawą? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje zasłużonego wyróżnienia!:) I również bardzo dziękuję za nominację! Naprawdę nie spodziewałam się! Ponieważ to moje pierwsze takie wyróżnienie, to też poproszę o łopatologiczne wytłumaczenie co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia Tobie i dziękuję za wyróżnienie mojej skromnej osoby :-))) Pozwolenie na zaniechanie kolejnych nominacji biorę sobie do serca ,ale odpowiem na Twoje pytanie . Chciałabym usłyszeć :" No długo na Ciebie czekaliśmy" ;-))) Pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyciszanie emocji - to mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko, uwielbiam Cię czytać, mówiłam już???
    Wyróżnienia gratuluję, a polotu pisarskiego zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :-)
    Jak ja lubię czytać odpowiedzi w tych wszystkich zabawach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak miło poczytać coś o Tobie:) A odp. na temat zalet ....dziękuję za wywołenie uśmiechu w dniu dzisiejszym:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje, fajna zabawa Art -Yolanda ( teraz Yolca-art)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się uśmiechnęłam :) Co pytanie, to kota ogonem :D Fajnie się było czegoś o Tobie dowiedzieć i powodzenia w dalszym tworzeniu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Dorotko za nominację:) Dużo pytań - dałaś radę :), my mamy jedno, ale za to jakie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dorotka, potrafisz rozbawić przy tej poniedziałkowej deszczowej aurze :D
    W sumie poza zawodem, który nota bene masz bardzo intrygujący :P mniej lub bardziej się utożsamiam z twoimi odpowiedziami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze się dobrze Ciebie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A Twoje odpowiedzi jak zwykle z humorem. Oj lubię tu zaglądać i czytać Twoje posty i Twoje komentarze u mnie też. Dzięki za wyróżnienie, zaraz coś tam zmaluję u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No kurna nie wiem jak się to stało ale mnie tu jeszcze nie było ?????????? Chyba mam kota albo psa dla odróznienia:-) Jak by co juz jestem zapisałam się na listę zacnych obserwujących i splennie obiecuje nie byc martwa duszyczką podnoszącą Ci ststystykę. Póki co nie mam za bardzo czasu latac po Twoich archiwach - kurna felek chyba oślepłam bo nie widze gadżetu Archiwum bloga ??? a etykiety to juz się niżej nie dało wsadzić???
    No dobra będe na bieżaco do staroci nie zaglądam skoro ich nie ma :-))
    Gratluję wyróznienia ,Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze dużo humoru i jak lekarstwo na chandrę jest czytanie Twoich postów, Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pytanie powala, ja jeśli tam trafię to zapytam , czy to aby o mnie chodzi? gratuluję humoru i pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  21. Dorotko dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie :) Chociaż nie lubię tego typu zabaw to odpowiem na Twoje pytanie, ale najpierw się zastanowię, bo to trudne pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wyróżnienia :) A przy okazji znów można było poprawić sobie humor czytając Twój post :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No, muszę przyznać, że sprytnie wybrnęłaś z odpowiedziami na pytanka;) Gratuluję Dorotko;) A czy pomimo tego, że nie jestem nominowana, mogę odpowiedzieć na pytanie zamieszczone pod banerkiem dla nominowanych? Jeśli nie, to i tak odpowiem. U bram nieba na powitanie chciałabym usłyszeć ,,Masz zapalniczkę?" Buziaki Dorotko;) I ,, szykuj się do ,,zbrojenia";)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne odpowiedzi - gratuluję ci Dorotko - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne odpowiedzi, ubawiłam się czytając, zdecydowanie dobra lektura na poprawę humoru. Świetnie się czyta twoje wpisy. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana Moja!!!!! -to nie przez nominację- skradłaś moje serce, po pierwsze dziękuje bardzo za nominację, po drugie jesteś mistrzynią w w "słowotwórstwie" ! uwielbiam Twoje odpowiedzi i wypowiedzi, a po trzecie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poczucia humoru widzę, że Ci nie brakuje:) Gratuluję fantastycznej osobowości i życzę spełnienia wszystkich marzeń! Nawet tych najmniejszych....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.