15 kwietnia 2021

Kartki wg mapki

 czyli kwiecień w akcji

Kwiecień jak to kwiecień, zazwyczaj szaleje.   

A to poszaleje z letnimi upałami a to resztkę śniegu z kątów wysypie i przymrozi rozwijające się pąki i kwiaty... nie bez powodu mówi się o nim "plecień"

Najtrudniejsze w kwietniu jest to, że nigdy nie wiesz jak się ubrać. Rano upał i wychodzisz w trampkach a po południu leży śnieg! ;)                                                                                                  Albo na odwrót!

Tak, tak! Niektórzy jednakowoż wychodzą z domu. Do pracy. Nie wszystko da się zrobić zdalnie.


A na zabawę u Ani kolejne kartki wg mapki.                                                                                    Hortensja frywolitkowa w wykonaniu KlimJu - ja ją tylko w kartkę oprawiłam. Hortensję gwoli ścisłości ;)))



 Ale i tak to kury wiodły prym, najwyraźniej.


 


http://iwanna59.blogspot.com


 
 

                     
                                     No to idę ściągać z pawlacza zimowe buty...                                                                                              wiedziałam, że się pospieszyłam...no wiedziałam!

9 komentarzy:

  1. Dorotko, cudne te Twoje kartki, takie akuratne na tą zabawę. Myślę że mapki bardzo udane a ich interpretacja super!. Aż nie wiem co by tu wybrać bo wszystkie mi się szalenie podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne karteczki Dorotko. Ja zimowych butów jeszcze nie schowałam, ale kurtkę i owszem :) I zawzięłam się, że nie wyciągnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, super kartki, zwłaszcza te z kurkami.
    Ja nie tylko buty, ale też kurtkę zimową i czapę przeprosiłam:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurki rządzą, są przeurocze. Jedną karteczkę z nimi mam i podziwiam. Co do tej pogody to tak już jest. Kwiecień plecień.... Dziś na zmiane deszcz ze śniegiem , Brrrr.....no nic tylko w domu siedzieć. Pozdrawiam serdecznie i radości w sercu życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne- szczególnie te z frywolitką;)
    a ja czasami sobie wyobrażam jakby to było, gdyby wszyscy mieli pracować zdalnie- czeska komedia by była;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Dorotko za dobre słowo :) Kartki fantastyczne ale kury wiodą prym :)) Pisałaś kwiecień - plecień, a tu już maj i nadal zimno. Słoneczka i ciepełka nam życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze karteczki a ta z kurkami jest rozkoszna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kartki są przepiękne, ale ta z hortensjami naj..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.