27 maja 2020

Z konwalią

zdążyłam! :)

No bo tak... wszyscy zasadniczo mają fajne "koronaferie"
a ja się nie wyrabiam na zakrętach!
Czytaj: latam do roboty i odnoszę wrażenie graniczące z pewnością, że mam zdecydowanie więcej pracy niż zwykle.

Na szczęście dzisiejsze korki zdecydowanie pokazały, że  społeczeństwo zarządziło koniec "lockdown" ;)


A wracając do konwalii...
Już miałam odpuścić, z tego zarobienia...ale nie mogę! No nie mogę tego zrobić Ani!


Więc takie pomieszanie technik.
Mam nadzieję, że choć trochę przypomina konwalię w lesie ;)
 







***

a tymczasem na moim RODos 

To zielone coś to trawa. Naczytałam się o permakulturze...i jakieś elementy przemycam na grządki.
Nadal walczę ze skurczybykami turkuciami.
Daremne działania....
Ale już mam opracowany plan ofensywy. ;)

Niestety pracochłonny.


Acha! I nauka nie poszła "w las"
Już wiem, że rzodkiewki sie nie sieje w tunelu. ;))))

16 komentarzy:

  1. Cudna ta karteczka z konwaliami :) No i RODos niczego sobie :) Piękne masz te grządki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak podwyższone grządki! Moja była sąsiadka działkowa odchwaszczała działkę co 2 miesiące. Miała tak dorodne warzywa w tych chwastach, do pozazdroszczenia. Ale u mnie to nie przejdzie ;-)Konwalijka zawijaskowa piękna, a szyszki na gałęzi wskazują, że w lesie rośnie :-) Moje akurat pod jabłonką, nie przeszkadza im brak kwaśnej ziemi ;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konwaliowa karteczka jest prześliczna:)
    A i rzodkiewka wygląda apetycznie.Powodzenia w walce z podjadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapachniało konwaliami,piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko cieszę się ogromnie z tej karteczki, po pierwsze jest cudna a po drugie nie odpuściłaś co cieszy mnie ogromnie. Te quillingowe konwalie z krepinowymi listkami są rewelacyjne. Na RODOS niezmiernie jestem zachwycona twoimi skrzynkowymi grządkami. Widać że połknęłaś bakcyla i na nudę nie narzekasz.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogrodniczka z Ciebie pełną gębą a konwalie cudne są. Na zakrętach zwalniaj, bo możesz ich nie wyrobić.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Konwalia wygląda przepięknie, jestem nią zachwycony. Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, no... przepięknie skomponowałaś swoją karteczkę. Konwalie cudne! Skrzyneczki z warzywami imponujące a rzodkiewki jak malowane. Rośnie w tobie zapęd do ogrodnika. Brawo Dorotko. Pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci piękne konwalie w tym lesie wyrosły! I do tego rzodkiewka! Zuch ogrodniczka :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie sobie poczynasz i w lesie i w grodzie, znaczy się na działce :-) Konwalie piękne, pachnące, jak sobie Sąsiadka życzy, to trochę mogę swoich oddać w dobre ręce, tylko nie wiem czy do tej "permakultury" pasują :-)
    Quilingowe drobinki urocze i piękna praca z nimi :-) Pozdrawiam serdecznie i niech się darzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka Dorotko pierwszej wody. Urokliwa konwalia i pracochłonna była i pięknie wyszła. Szkoda, że nie można poczuć jej zapachu. Podobnie jak Ty nie załapałam sie na przymusowe wakacje i równiez nie wyrabiam na zakręcie. na domiar złego popadam w kompleksy czy ja aby jakaś nieogarnięta jestem. Praca i ogród to priorytet, ale chałupa mi zarasta okrutnie. Grządek podwyższonych zazdraszczam i choc kojarzą mi się jakoś inaczej, chętnie bym takowe uprawiała. Trzymaj sie więc cieplutko, nabieraj działkowego doświadczenia, chuchaj i dmuchaj na roślinki, a one odwdzięczą się wspaniałymi plonami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Konwalijki jak się patrzy- cud malina;)
    a turkucia współczuję- niby takie małe a upierdliwe jak ch...ra;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorotka, pocieszę cię, nie jesteś sama w tym niewyrabianiu na zakrętach. Ja o tyle mam lepiej, albo gorzej, bo czasami mam dość, że pracuję z domu. Nie wybywam dalej niż 2 km od domu :(
    A konwalie od zawsze kojarzą się mi z lasem. To tam wybywałam zbierać pierwsze bukiety, co roku na dzień mamy :)
    Rzodkiewki pierwsza klasa, powodzenia z turkuciami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo ogrodniczko! Nie mam takich podwyższonych rabat ale bardzo mi się taki sposób uprawy podoba - trzymam kciuki.
    Konwalia bardzo oryginalna, świetna kartka.
    Uściski Dorotko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.