6 listopada 2019

Tort!

bo....  "wszyscy lubią tort"... jak mawia klasyk  ( Shrek)

Ale ponieważ dosyć trudno jest wysłać tort to w akcji mój numer popisowy czyli zestaw urodzinowy.





 

Dla naszej Anulki z okazji bardzo okrągłych urodzin. 
Sto lat!  Sto lat!  I polewaj! ;)))





a w kwestii urodzin....
 chciałam się pochwalić ciągiem dalszym moich osobistych, co to już wprawdzie dawno przebrzmiały ale prezenta w czasie oktawy spłyneły i grzechem byłoby ich autorek nie docenić


 piękny popisowy cas-ik od Marysi



cudna kartka z przesłaniem i genialny kocio do mojej kolekcji
pracowitymi paluszkami Oli nanizany 
 



kolejne kocio misternie przez naszą Danusię pozwijany
co to w towarzystwie biedronek do stolicy zjechał  
 

 Dziękuję!

 I będzie tego świętowania. Za robotę trza się wziąć! ;)




wspomnienie lata z mojego RODos...
 

15 komentarzy:

  1. No, kochana, ale tort!!! I fajne prezenciki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny jest ten zestaw urodzinowy :) Śliczne karteczki , najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful cards and bracelet every thing is very nice💐

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zestaw przygotowałaś dla Aneczki, a i Ty dostałaś super niespodzianki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały prezent niespodzianka z tortem i świeczką. To się Ania pewnie uśmiechnie przy rozpakowaniu.. A Twoje Rodos kwitnące musi być również pachnące. Jaśminy to stary gatunek krzewu, bardzo lubię ten zapach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty dostałaś! A zestaw urodzinowy w Twoim wydaniu rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały urodzinowy zestaw. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki zestaw to ja rozumiem.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tam świętować lubię, zwłaszcza w doborowym towarzystwie :-) piękny tort, więc nic tylko się częstować :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotko, super niespodziankę zrobiłaś Ani;)Ty to taki ,,pomysłowy Dobromir";)Pozdrawiam Cię gorąco i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne świętowanie, i u Anki i u Ciebie. Czego to łapki zrobić nie mogą?Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój Ci on. Dorotko torcik był pyszny !!! Kartka i pudełeczko niezwykle mi się podoba. Prezenty do Ciebie zjechały odlotowa. Kartką Oli jestem zachwycona!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny pomysł Dorotko. Wykonania jeszcze lepsze, a prezenta znakomite. Nic tylko uśmiechem częstować. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.