15 października 2019

Marchewki jak konewki

czyli co zrobić z wiaderkiem frankensteinowatych marchewek...???

Ale najpierw coś dla ducha.  Pyzaty aniołek.






A wracając do marchewek...
Pomimo grasującej  bandy turkuciów podjadków ( dla ciekawych jak wygląda ten miniaturowy kret)
nasze resztki marchewek, które przetrwały czerwcowe susze i podziemne ataki nienażartej bandy, porosły nadzwyczaj dorodne.
Mam pół wiaderka wielgachnych marchewek!

Za to selery zapomniały zupełnie, że trzeba porosnąć w korzenie...  i mam miniaturki :)))



Tymczasem od przemiłej blogowej koleżanki z drugiego, południowego końca Polski, Ewci
 ( https://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/) dostałam cały karton cebuli!


Ewciu bardo dziękuję! <3    Zastanawiam się ....kiedy ja to zjem!? ;)




A w międzyczasie kolejne urodziny świętowane


podziękowania za kartki i prezenty, które dostałam od 









Pozdrawiam ciepłojesiennie :)

10 komentarzy:

  1. Słodki aniołek :-)My marchewkę ścieramy na grubej tarce, do tego starta pietruszka, kawałek pora i do zamrażarki jako pakieciki zupne lub wsadzamy do dużego garnka i obsypujemy ziemią ogrodową i do piwnicy czyli takie udawane kopcowanie ;-)
    Cebule niech cieszą Twoje oczy a nie żołądek ;-)Śliczny storczyk i prezenty :-) Ode mnie spóźnione prezenty będą w okolicy grudnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyzaty aniołek przesłodki.
    Marchewki mam w tym roku miniaturowe, pietruszka zaginęła w akcji a buraki zgubiły barwnik:-)
    Pięknie zakwitniesz na wiosnę jak tą całą cebulę zjesz:-)
    Widzę, ze poczta oktawy i w drugą stronę pilnuje, ale co się odwlecze, to dłużej cieszyć będzie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, co się odwlecze to nie uciesze, a to co na końcu najbardziej się pamięta...bo na końcu ;)

      Usuń
  3. Cudny ten aniołek :) Piękne prezenty dostałaś :) A ja spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe składam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko zauroczył mnie ten Aniołek, Śliczna ta kartka w pudełeczku.
    Prezenty zacne dostałaś a na wiosnę cudnie będzie w Twoim ogródeczku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka bardzo delikatna i tym mnie zauroczyła. fajnie mieć takie urodzinki gdy wszyscy pamiętają i darami obsypują. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyzaty aniołek prezentuje się świetnie i doskonale wpasował się w okazję. Zbiory imponujące i bardzo artystyczne w formie. Sztuką wielką będzie w garnku je wykorzystać, aby ani krzty tej dobroci nie stracić. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, różne różności, ale wszystkie piękne, no może poza tymi marchewkami, które w zadziwienie mnie wprawiły :-) Cebulki odwdzięczą się wiosną, a życzenia podtrzymuję :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.