14 września 2017

Dzisiaj inspiracja dla Three Wishes
bo Dorota na kota  również na punkcie motocykli ;)


Sezon na jednoślady nieubłaganie dobiega ku końcowi...
wkrótce "rumaki" powędrują do garaży na długie zimowe miesiące...a nam zostanie tylko wspominanie "wiatru we włosach" ;)


Komplecik: kartka w pudełku:


pudełko:

kartka:


Do "męskich" prac polecam moją ulubioną kolekcję od Scrapberry`s,
którą kupicie w sklepie Gosi



www.threewishes.pl






A ja tymczasem przemierzam nasze piękne polskie góry!
Może właśnie włażę na Rysy... ;)   ( hehe...chciałaby! )
Po powrocie opowiem wam jak się "gubi serce na miedzy", bo na pewno je tam wypluję ;-))))

32 komentarze:

  1. kartka z pudełkiem cudna:)
    oj na jednoślady to ja się nie piszę he he ale w góry to chętnie bym powędrowała:) Udanych wędrówek górskich:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki takie "męskie " :)Jednośladem jeździłam z tatą i to mi wystarczy na resztę życia ! Góry uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zobaczyłam post to mi zagrało w duszy "gdzieżety bywał........"
    i uważaj na siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten czerwony rumak, to jak wasza bryka. Do wiosny juz niedaleko, a i do garażu można czasem zajść i pogłaskać ulubieńca.
    Wróć cała, z sercem w piersi 😃😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kartka taka tematyczna i na pewno spodoba się nie tylko jakiejś pani ale i panu :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych wędrówek! Komplet fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko co jak co ale ja bym chciała zobaczyć jak pomykasz z wiatrem we włosach :) fajniutka praca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale kartki. Pozdrawiam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze ,że płuca Ci zostaną ;-D Cudowne widoki zrekompensują cielesne straty :-D Kartki fantastyczne ,mnie się jeszcze nie trafił chętny na motor ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwa kartka - po męsku! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Motory i motory, może by tak coś z pociągiem zrobić :-) ale czy pociąg to jednoślad? raczej nie, więc coż niech będzie motor zwłaszcza taki super :-)
    Rysy, powiadasz…. powodzenia, a o serce się nie martw, najwyżej się przeszczepi :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorotko! Komplecik Uroczy Prawdziwie Męski, Udanej wyprawy w Góry, Serca nie zostawiaj w Górach bo może Ci się jeszcze przydać :-) - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny komplecik Dorotko :) A w tych górach to szalej z umiarem, tak żebyś nie musiała jednak tego serca wypluwać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, ekspresyjny komplet.
    Udanych wojaży, i pilnuj serducha!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dorotka- uwielbiam te Twoje zmotoryzowane kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe kartki dla wspaniałych chłopaków ( i nie tylko).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty nie masz za dobrze, znowu wakacje, no kto to widział:-) Jak w tych górach tak wieje jak u mnie, to wrócisz nie bez serca a bez włosów:-)Karteczka ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale przy takim ładnym kompleciku to i zakończony sezon niestraszny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. :) Piękne, na pewno przypadnie do gustu każdemu fanu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna, właśnie szukam inspiracji na męską kartkę, a tu taki cukiereczek w tej materii, jednak kartka na wczoraj, a papierków niet i dupos blados, dobrze chociaż, że oczęta nacieszyłam :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne dłubiesz te karteczki w męskim stylu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.