23 kwietnia 2017

Perłowo

na Cykliczne Kolorki

Trzeba przyznać, że trzecia edycja łatwa nie jest, Danuśka daje popalić i chwilami trzeba się nagimastykować ...ale tym razem bez marudzenia!
Nie, że taki malkontetnt za mnie, bo co to to nie... ale Polak lubi sobie ponarzekać, prawda?
W choć to w niczym nie pomaga...ale jakoś tak jakby lżej...;D

Perła okazała się być tematem bardzo przyjemnym i od razu wiedziałam, że wykorzystam  krepinowe różyczki w kremowym odcieniu. Niestety ostatnie! Zapasy stopniały prawie do zera...



i jeszcze potwierdzenie, że perła jest a jakże, jedyny perłowy jaki miałam czekał na okazję ;)

No już bardziej "perłowo" się nie dało! ;D






***
Tja...u Danutki na banerku jakieś ciepłe morza...plaża w tle  a mnie tu śnieg za oknem nap.....a!
Ja się pytam kto zaaresztował Wiosnę?! I za co?
Że za wcześnie przyszła...czy jak? To za wczesne przychodzenie też już karalne jest?   O_o



***

A gdybyście chciały się naumieć takowych różyczek tu jest mój kursik




42 komentarze:

  1. You manage to make all your posts my favorite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje różyczki! A jak Ci to ładnie idzie - znaczy się "produkcja" ;)
    Pozdrawiam, na Podkarpaciu też śniegiem kwiecień plecie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja perłowa karteczka super! A kursik z pewnością zrobi furorę. U mnie też śniegiem miele co kilka dni. Taki mamy dziś klimat, nie wiadomo za co ale Wiosna zatrzymana. I to dłużej niż na 48. Pozdrawiam mimo wszystko ciepło i wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna perłowa praca, cudne różyczki!!!
    Biedna wiosna! Ja też cały czas zastanawiam się gdzież ona, a tu proszę, okazuje się, że w areszcie :)
    Filmik bardzo przydatny. A nie masz takiego, który pokazałaby jak dobę przedłużyć?
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i elegancka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka to prawdziwa perełka. Cudo!
    Buziaczki Dorotko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie te kwiatuszki są piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas też śniegiem przynajmniej raz dziennie sypnie :(
    A karteczka śliczna. Różyczki krepinowe genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, szacun p. Kierownik. Cuda istne, a kursik taki fajny, że aż się chce spróbować, kto wie, może na następną lekcję coś podszykuję, jak temat podejdzie :-) A … nie napisałabym, że kartka jest cudna, a mi się najbardziej chyba podobają te listki w delikatne kropeczki, takie są urocze. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, bardzo elegancka i kwiatuszki z krepiny super:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te różyczki. Karteczka wyszła wspaniale i efektownie.
    Ja też szukam wiosny, podobno idzie tylko drogę pomyliła.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna! Stonowana i piękna

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna karteczka, a kursik bardzo fajny :) Słuchają się Ciebie te krepinowe płatki i tak ślicznie się układają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fakt Polak lubi pomarudzić , ale od razu robi się nam lepiej !!!
    Perłowy kolor uwielbiam , a Twoje krepinowe róże ubóstwiam , wiec kartka zajmuje pierwsze miejsce w rankingu :)
    Wiosna cosik uciekła....oby nie daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest moc.. super perełki wyszły , a różyczki jak zawsze prima sort !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. No to nam "perełeczkę" pokazałaś 😃
    U mnie wiosna na całego, a już od 1 maja to lato się wprowadza 😂

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie śniegu nie ma (kilka dni temu spadła garstka i zaraz jej nie było), ale i tak w czapce i rękawiczkach chodzę, a co odważniejsi jeszcze kozaki noszą. Kartka przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. O wow! Przepiękna :) Kursik też super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdziwa perełka.
    Trzeba wystąpić o amnestię dla wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  20. kursik mam zapisany, ale z krepinką sie nie lubimy:(
    a karteczka miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna karteczka:) Różyczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Subtelna , delikatna i śliczna a różyczki zachwycają . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartka delikatna, piękna. Różyczki śliczne. Dziekuję za kursik, kiedyś wykorzystam, bo lubię robić róże i umieszczać je w pracach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dorotko cóż za piękność wymodziłaś z prześlicznymi różyczkami .Jeszcze do tego kursik jak takowe podziałać,normalnie czad,tylko kiedy niby mam się uczyć jak ciągle w biegu :(
    Dzięki wielkie za udział w perełkowym zadaniu .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna kartka,piękne różyczki,a filmik bardzo ciekawy,chyba spróbuję zrobić

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna karteczka, a kursik na różyczki z pewnością kiedyś wykorzystam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Różyczki jak żywe, mam nadzieję że kiedyś znajdę chwilę by wypróbować Twój kursik. A karteczka bardzo gustowna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Różyczki sa super, z krepina mi na razie nie po drodze, ale dziekuje za kursik. zapisałam może sie przydać.Karteczka z pełowym kolorkiem wyszła bardzo elegancko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna karteczka. Róże fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Filmik instruktażowy obejrzałam, ale sie jeszcze nie naumiałam. Kartka ? Co tu dużo gadać pełna profeska. Ty to potrafisz. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię stanu "zapas wyczerpany" ;-)
    A to się niestety najczęściej zdarza kiedy akurat czegoś baaaardzo mi potrzeba.
    Świetnie wykonane zadanie :-) Po prostu perełka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Widać ten perłowy poblask :) Świetnie kartka wyszła.
    Swoją drogą, czy można zrobić coś przaśnego "na perłowo" ?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Karteczka ślicznusia;)To co, że zimowa? Najważniejsze że zadanie wykonane;)A filmik zaraz obejrzę, bo z krepiną, to ja niby na bakier...;)A na pytanie: kto ,,zaaresztował " wiosnę" już Ci odpowiadam Dorotko. No nikt inny , jak sama Danuta z tą swoją plażą;););)W przesądy nie wierzę,ale zapeszyła jak nic?! Pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna karteczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. W ubiegłym roku wszyscy narzekali na upał, no to sobie ktoś tam gdzieś, wziął do serca i mamy co mamy...

    Perła królewska!
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale boska! Oczka wirują mi z nadmiaru piękna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.