26 czerwca 2016

Pianka

wokół której ostatnio rozpętało się istne szaleństwo, już dawno temu wpadła w moje ręce.
W postaci gotowych kwiatków. To całkiem wygodne ;-D

Wpasowały mi się kolorystycznie do tych cudnych papierków. Uwielbiam tę kolekcję.

Zresztą tak jak i wesela. Na starość, jak do reszty zbzikuję ;-P,  będę chodzić na wesela w ramach zabijania nudy na emeryturze...
dobra, pomarzyłam sobie...
o tej mitycznej emeryturze...wolnym czasie.....
teraz czas na "pianki"



Tak się wydarzyło, że para dla której przygotowałam tę kartkę, właśnie dobrobiła sie trojaczków!!! :-D
Niech zdrowo rosną!

***
A ja właśnie "odparowywuję" po weselu... Hej wesele tańcowało! :-D




A pozostając w konwencji...


z cyklu:
Ilustrowany słownik polsko - polski


hasło : pić pod wkręta 


Miłej i niedzieli :-D

39 komentarzy:

  1. Jestem oczarowana, jak znajdę więcej czasu wrócę tu !!! Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego weekendu <3!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piankę też zakupiłam, ale póki co to różyczki robię papierowe :)
    Takiej interpretacji wkręta nie znałam :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny różany bukiet :) bardzo romantyczna praca

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kochana kartka cudna, ale marzenia jeszcze bardziej :), też wesela uwielbiam normalnie , a do tej pory "wkręta" to ja w innej postaci znałam - dobre :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorcia karteczka cud,miód ,orzeszki.Wesela też lubię ,to kto wie co na stare lata do łba strzeli,może też będe latać na śluby i szlochać ze wzruszenia haha.
    Nieźle nas wkęcasz tym ogórasem i wkrętem oczywiście haha :)
    Buziam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieto a ja czytam, że pianka i mi pianki dla dzieci do jedzenia po głowie chodzą :P he he he :) chyba mi czegoś brakuje albo mi głowa jeszcze nie odparowala po dwóch upalnych być dniach kiermaszowych.
    Kartka boska! Łooooooo trojaczki :)))) gratulacje :*
    Ogór dobry :P he he he :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. I wolny czas na czytanie mnóstwa książek :))))) Oczywiście swoje pasje nie zaniedbywać. Niestety każda 10 tka szybciej płynie i czasu coraz mniej.
    Ale co tam cieszmy się i łapmy teraźniejszość więc tu i teraz.
    Dorota , kartka urocza .
    Trojaczki ... hmmm zdrowia życzę a rodzicom zeby byli tak zorganizowani i wszystko dobrze sie układało by mogli obserwować te trójkę. Bo od dzieciaków wiele mozna sie nauczyć i zaskakują ... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej uzupełniać poziom żelaza w organiźmie ;-))) Piękna i romantyczna kartka . Papiery Lemoncraft najlepsze na romantyczne okazje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka :) U mnie pianka "nabiera mocy urzędowej", a ja na razie wciąż jestem wierna papierowi czerpanemu.
    Trojaczków gratuluję, ale nie zazdroszczę. Oby nie były tak żywiołowe, jak bliźniaki mojego kuzyna )

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo i bukiet i karteczka i śmieszny wkręt na koniec. Nic tylko gęba się uśmiecha i dobrze. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorotko kartka warta okoliczności. Cudowna i elegancka. masz talencik do nich. O emeryturce pomarzyć wolno, ale tylko pomarzyć. Hahaha. Kwiatki to póki co nie moja bajka, choć pewnie przyjdzie mi się zmierzyć z tematem. Pić pod wkreta? Nie słyszałam, ale wypić mogę. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty wpasowały się idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie słyszałam o piankowym szaleństwie, ale czuję się jakbym wróciła z Marsa do normalnego, robótkowego świata;) Karteczka idealna na taka okazję!
    Pozdrawiam Dorotko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piankowe kwiaty super i pasują do kwiatów na papierze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te różyczki z pianki! Papiery to też moje ulubione, miłego odpoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Doroto, weź Ty się opanuj, jaka emerytura, kto będzie robił na 500+?????

    Karteczka - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowicie wkomponowałas te kwiaty1 Super wyszło! Ogóras do zapamiętania ;-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealnie wpasowały się te kwiaty w papier. Pianka to nie moje tematy, więc nie zabieram się za nią nawet. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejne kartkowe cudeńko, nic tylko podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful card and love you work, you must place perfume on the roses :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O jeny ale spóźniona... ale lepiej późno niż wcale.
    Melduję , że Babcia zameldowała się na FB :-)
    Kartka ślubna świetna,, chyba nie zrobię nigdy takiej bo mi to ni czorta nie wychodzi. Ani ładu ani składu, pozostanę przy wyszywankach :-) Ale u Ciebie zawsze chetnie sobie obejrzę te cuda.
    Pozdrówka i dla Babci też

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście pięknie wpasowały się do papierków :) Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo piękna karteczka,
    i smakowicie wyglądające ogóreczki:):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielka klasą Twoja kartka! Pozdrówka ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna! Różyczki rzeczywiście są idealnym dopełnieniem pięknych papierków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dorotko! Karteczka jest przeurocza, a kwiatki prześliczne - Pozdrawiam cię goraco

    OdpowiedzUsuń
  27. wow Dorota fantastyczna kartka, elegancka i w sam raz do okazji, ps ogórek ma moc ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja czekam na swoje pianeczki :) Ślicznie te kwiaty wyglądaja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna! Trojaczków nie zazdroszczę...wystarczą mi bliźnięta :P
    Hasło ze słownika - czadowe :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że już " odparowalaś" i zaczynasz tydzień z nowymi pomysłami. O piciu pod wkręta nigdy nie słyszałam (chyba jakaś zacofana jestem). Gotowe pianki najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kwiatuszki z pianki piękne ,,weselnico" , jak i cała karteczka;)Myślę, że picie pod ,,wkręta" jet dobre, ale na drugi dzień lepszy byłby z niego sok ha ha ha;)Pozdrawiam Cię cieplutko przyszła wesoła,,emerytko" hahaha;)

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja też marzę o emeryturce, bo mam mnóstwo planów na ten czas ;-)
    Kwiatki zrób sama! No bo jak to tak, Ty z gotowców? Ale ładne te gotowce.... i karteczka w kolorystyce jak lubię!
    A nogi nie bolą od tego tańcowania?

    OdpowiedzUsuń
  33. karteczka cudowna i boski mariaż kwiatów z papierkami ;))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna kartka. A interpretacja hasła też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Ale śliczna kartka! Bardzo mi się podoba kolorystyka i forma. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.