1 lutego 2015

"łąka zielona nie wykoszona"

"...rośnie wysoko"
pamiętam kawałek takiej piosenki ludowej...

Ilonka ogłosiła  "kwiatowe wyzwanie", i jakoś tak mnie natchła, że nie mogłam przejść nad nim do porządku dziennego  (mimo, że zwykle przechodzę...) a że  właśnie myślałam nad karteczką dla Goji, na jej urodzinowe candy,  to myślę sobie, wycwanię się i upiekę dwie pieczenie na jednym ogniu ;-)

A może nawet i trzy! Bo  Goja w międzyczasie wymyśliła, że może przekaże otrzymane karteczki na akcję charytatywną.

No to postanowiłam zrobić coś "większego" niż zwykła karteczka i przy okazji objawić światu mój projekt urodzinowy, nad którym dumałam i właśnie dopracowałam jego wersję końcową.
To już czwarta pieczeń! Chyba... pogubiłam się w tym pieczeniu i liczeniu ;-)))


    A "łąka zielona" wygląda tak:
 
a projekt urodzinowy wygląda tak:
z takową instrukcją obsługi :

i odpowiednim ostrzeżeniem na zapałkach

i na wszelaki słuczaj...jeszcze jedną instrukcją na dnie


Skończone pudełko pokazałam małżowi pytając, czy to mu choć trochę przypomina łąkę...
-"Hmm ..." a biedronka to gdzie?
No to dodałam na koniec biedronkę! :-)
( mam ją chyba od nieocenionej Anulki od Płonących Motyli)



Mam nadzieję, że za to  pieczenie kilku pieczeni na raz, szefowa mnie nie zdyskwalifikuje ;-D

A jako, że zestawy takowe przed wypuszczeniem na rynek,  już 4-krotnie zostały przetestowane na przypadkowej grupie badawczej, spotykając się z pozytywnym odbiorem społecznym, to myślę, że nie mam się czego wstydzić ;-D

 
Credits: Pomysł stąd zaczerpnięty miri-d.blogspot.de  a przeze mnie rozwinięty.
Instrukcja jest luźnym tłumaczeniem  oryginału.       Resztę sama wydumałam.

Wklejki są drukowane na papierze samoprzylepnym, ładniej i równo się przyklejają.

A mnóstwo wariacji ( uwaga, w niemieckiej stylistyce)  na temat możecie pooglądać tutaj :

88 komentarzy:

  1. Najważniejsze ,ze znalazły się tam numery straży pożarnej i pogotowia ;-))) Pełne bezpieczeństwo zapewnione ;-)) Rewelacyjny pomysł i wykonanie , łąka piękna. To przez Ciebie jeszcze nie odbyło się losowanie zwycięzcy , nieładnie oj nieładnie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł:)) Kwiatuszki na łące piękne :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no no ale poszalałaś, cudne pudełeczko, zajefajne kwiatuszki :) któż by nie chciał się połakomić na taką pieczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne poczyniasz te piździmilce krepinowe :) no i iście wiosennie się zrobiło....

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Bardzo podoba mi się nie tylko wykonanie choć jest cudowne, ale też prezent i wklejki :) Bardzo sympatyczny i pomysłowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiałam sobie powiększyć to dzieło bo jak to na łące dużo się dzieje,
    chętnie bym na tej łace poleżała"-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorota ty to masz pomysły. Przeurocze jest to pudełeczko a instrukcje rewelacja uśmiech sam ciśnie się na usta. A biedronka bardzo dumnie prezentuje się na łące. Wiosną zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe pudełeczko! Ta łaka przepiękna1 A ja jeszcze zapomniałam pochwalić i podziękować za bibułowe kwiatuszki- cuda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszalałaś! Pudełko rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pomysł na prezent urodzinowy. Ale ja się pytam gdzie motylek ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiedziałam, wiedziałam, że mi tu z czymś takim wyskoczy! ;-D

      Usuń
    2. Jakby co to zawsze do usług :)

      Usuń
    3. Jak to gdzie, odleciał :P za duży tłum się tu zrobił, to się przestraszył ;)

      Usuń
  11. No no no, to się tutaj podziało :) I się łąka zazieleniła i kwiaty zakwitły, nawet biedronka wylądowała :) Ciasteczko jest, świeczuszka, zapałki i nieoceniona pomoc w postaci instrukcji obsługi :) Genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny zestaw urodzinowy! I to Twoje poczucie humoru!:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne pudełeczko,naprawdę kwiatowe, organizuję wyzwanie kwiatowe u siebie na blogu, jak masz ochotę zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne , świetnie wymyślane z humorem

    OdpowiedzUsuń
  15. No matko kochana, ale teraz poszalałas :) Cudowny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łączkę wyczarowałaś piękną! Wiesz, że nie mogę się doczekać by uśmiechnąć się do tej świeczki?

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiało wiosną:) A zestaw w swej koncepcji, przesłaniu i humorze- genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pudełeczko, w dodatku takie "z jajem" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjne pudełko! super teksty i super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie, bez biedronki to nie łąka hehe. Świetne pudełeczko, a te napisy - rewelacja!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja! Z zewnątrz piękne i pełne kwiatów, a wewnątrz zaskakujące i sprawiające, że uśmiech pojawia się na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pudełeczko, zawartość smakowita i dowcipna, a biedronka ... no po prostu musiała tu być :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Doroto, Ty to masz fantazję...pudełko jest świetne..no, a tyle pieczeni,gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna praca ... gratuluję prawdziwa łąka . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam :)
    Wpadam z rewizytą i cóż widzę, same cudeńka, a pudełeczko cudne, choć ja te dodałabym motylka, bo o to własnie zapytałby mój mąż, dlatego, że uwielbiam motylki :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  26. Dorotko jednak Twoje poczucie humoru bardzo mi odpowiada. A pomysłowośc nie zna granic. Zawartośc pudełka wraz z instrukcję jest chyba lepsze od samego pudełka !!
    hihi , no co pożartować nie można?? Twoja łąka zielona jest kolorowa , ale bez biedronki to by nie byłó to !!
    Powodzenia w wyzwaniu. Konkurencja Ci tam wielka , ale co tam przeciez ktos musi wygrac :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Człowiek tu zagląda w celu obejrzenia kartki, a tu taka niespodzianka, że mu kopara do ziemi opada i już nie wie co ma powiedzieć (napisać), bo dech mu zaparło i stracił cały pomysł na ten tekst (opinię), co to miał tu wstawić :DDD. I tylko zdoła wykrztusić: SUUUUUPER :DDD

    OdpowiedzUsuń
  28. O w mordę jeża aleś to umyśliła.
    Łąka jak marzenie,zielono,kolorowo i z jajem.
    Powodzenia u Ilonki

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja myślałam, że tu cała łąka do skoszenia i chociaż nie mam pojęcia o koszeniu, to chciałam lecieć Ci z pomocą, a tu łąka wykoszona profesjonalnie, że tylko kwiatki cudowne pozostały, a i biedronka ma wszystkie nogi;) No i jeszcze tyle niespodzianek w tej łące? Dla mnie to jest ,,bombowa łąka"! Gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapragnęłam poleżeć na takiej łące jak Twoja! A tu zima brrrr

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś niesamowita! :) Prezent rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna robota! Jak zwykle "pozytywnie odleciane". Byłem oglądać pudełka na niemieckiej stronce, ale Twoje - łąkowe - bije na głowę te zza zachodniej granicy :))
    Pozdrawiam
    Max :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczności, taka piękna trójwymiarowa łąka, aż się chce po niej pobiegać :) i biedronka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dorotko jak tak będziesz kombinowała z pieczeniami to może w kulinarną stronę blog pójdzie:D
    a pomysł i wykonanie świetne i bardzo mi się podoba:)
    łączka zaliczona teraz pora na frywolitkę, czekamy na Ciebie:)
    buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna łączka, zajęcy mi tam tylkp brakuje i w ogóle wiosennie by b:-)yło

    OdpowiedzUsuń
  36. Ty to dopiero masz pomysły, kurde leże i kwicze :)
    A żeby nie było tak wesoło, to ja się zapytowywuję, gdzie inne robale pełzające i kopiące, typu glizzzzzda, kret i inne pająki ;)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale cudo poczyniłaś ;) Sam pomysł rewelacja i pewnie sama kiedyś pokuszę się o stworzenie czegoś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne pudełeczko :) Uśmiech sam pojawia się na buzi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale wspaniałe pudełeczko z niesamowitą niespodzianką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. przesliczne pudełeczko śliczne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  41. Super pomysł!!! myślę ,że każdy obdarowany taką kartką będzie miał wielkiego banana na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna ta łąka, az się chce już tej wiosny!!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialne! Ja to Ci zazdroszczę takich pomysłów... Mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ty to masz pomysły! no rewrelacyjny podarunek! i ile zabawy przy tym , a to przecież w życiu chodzi:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Dokładnie wiosenna łączka; choć prezent nie dla mnie, to mi samej micha się uśmiecha, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mimo, że nie ja zostałam obdarowana to setnie się ubawiłam:) więc o dyskwalifikacji nie może być mowy, bo nie dość ze wiosenno-kwiatowy to jeszcze z jajem, oczywiście nie wielkanocnym, bo to niezgodne z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś niesamowita, jedno z takich pudełeczek miałąm okazję podziwiac już u CreaDivy. Pomysł z tą świeczką i tymi instrukcjami jest bombowy, a samo pudełęczko cudnie przystrojone :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pieczenie i łąka - nigdy mi się to razem nie kojarzyło, ale teraz już będzie :)
    Łąka świetna, biedronka jako pierwsza przyciąga uwagę. A pomysł na zestaw przedni :)
    Gdzie teraz jeszcze produkują pudełka zapałek z numerami służb ratunkowych? Tylko u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. pudełko świetne! motylek rzeczywiście dodaje uroku tej łące (na niego w sumie najpierw zwróciłam uwagę) ;) a i baaardzo pomysłowy prezent z instrukcją obsługi ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna łąka. Małż miał rację z biedronką - to taka kropka nad i. Wklejki są fantastyczne - uśmiałam się czytając szczególnie instrukcję dolną :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. piękna niekoszona łączka:) a i zawartość pod łączką bardzo wesoła:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Miałaś świetny pomysł na pudełeczko !!!!
    No i z humorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękna praca i taka wiosenna...

    OdpowiedzUsuń
  54. Wysoka łączka a na niej piękna biedronka, cudo stworzyłaś na to wyzwanie .

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialne !!! :D Aż mi się buzia smieje :)

    www.origami-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam prace,których oglądanie wywołuje u mnie uśmiech;)
    To najlepsza moja recenzja i ocena.
    Uśmiechnęłam się widząc ukwiecona łąkę,a potem uśmiechnełam się jeszcze więcej widząc środek pudełeczka;)
    Brawo za pomysł i cudne wykonanie.
    Dzięki za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Uśmiałam się setnie ! Wspaniały pomysł a wykonanie jeszcze lepsze!! Oczywiście biedronka dopełnia całości ;-)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Zabawne, pomysłowe i pięknie ozdobione!!! BRAWO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne pudełeczko :) a zawartość bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne,pomysłowe pudełeczko;Pozdrawiam Marianna

    OdpowiedzUsuń
  61. Pudełeczko wyszło Superowo bardzo bardzo kwiecista łąka z biedronką przypadła mi do gustu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Superowe pudełko! Bardzo fajny pomysł i wykonanie wspaniałe.
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepięknie ukwiecone pudełeczko i spodziewałam się zupełnie czegoś innego w środku. Pomysł świetny i bardzo zabawny, idealny prezent. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudny projekt urodzinowy! Uśmiałam się czytając instrukcję i poboczne uwagi:))
    Jeśli chodzi o "Dom róż" to polecam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudo :) Świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne i dowcipne, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  67. Hahah ale sie usmiałam!!!! Uwielbiam Twoje pomysly!

    OdpowiedzUsuń
  68. super pomysł i na opakowanie i na wnętrze ; )) super gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. prześliczna łąka :) a jak to na Ciebie przystało - życzenia - tak jak komentarze zostawiane przez Ciebie na blogach - z jajem :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Kochana ja już piszę n-ty raz...pewnie za długi był;) i się zgubił. Więc dziś krótko i na temat :
    Zestaw prezentowy rewelacja, a instrukcja bombowa:) Łąka piękna i kolorowa, z biedroneczką, a pod nią niezła mina ;) - masz świetne poczucie humoru :)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu:) Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  71. Fantastyczny pomysł na prezent- rewelacja, a łączka cudna- pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Wielkie brawo za poczucie humoru, rozbawiłaś nas do łez :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękne, wiosenne i uśmiechnięte pudełko

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne, wiosenne i uśmiechnięte pudełko

    OdpowiedzUsuń
  75. Pudełko piękne, a instrukcja rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  76. Rewelacyjne! A ile się uśmiałam XD czytając to

    OdpowiedzUsuń
  77. Łał !!!!!! Że też ja toto cudo przegapiłam. Rewelacja !!!!! Teksty z pewnością podkradam, bo są genialne :) Dzięki Ci o Pani, żeś mnie w te progi nakierowała, bo bym nieświadoma była :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.