27 listopada 2019

Ramka

w tym miesiącu króluje w zabawie u naszej Ani
No to ramka poszła w ruch na kolejnych warsztatach domowych z moją sąsiadką Justynką.

Co my się nad tą ramką nabiedziłyśmy, żeby ją z wykrojnika wydłubać! Uparta była niezmiernie.
Ale my bardziej :)

I oto jest. Pierwsza świąteczna.
Poszłyśmy w "aniołki"
Mój klasycznie nobliwy, a Justynki ekstrawagancko niebieski.









 i to by było na tyle...
za oknem szaro, buro i ponuro... aż gadać mi się nie chce :/
Najchętniej zaszyłabym się z jakimś "misiem" w ciepłej gawrze na całą dług a zimę ;)
Oby to wiosny!


22 komentarze:

  1. Można się było spodziewać, że i u Ciebie będzie równie anielsko jak u Justynki, fajna, delikatna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczkę bardzo świąteczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała :) prosto i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko niezwykle urodziwa ta rameczka, ale dłubania to było chyba sporo. gratuluje wytrwałości . A kartka jest cudna z tym aniołkiem.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! Warto było pomęczyć się z rameczką, bo jest cudna! A aniołek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo intrygująca ramka, Dorotko.
    Ludzie powinni zapadać w sen zimowy i budzić się dopiero wiosną:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto było poświęcić czas na to dłubanko, bo karteczka z rameczką wygląda prześlicznie. Co do tej pogody, to tez bym sie gdzieś schowała na jakąś ławę pod piecem i tak przezimowała, bo zimna nie lubię. Pozdrawiam zatem cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna "wydłubana" rameczka a aniołek niezwykle uroczy. Nobliwa forma bardzo mi odpowiada, chociaż Justynkowe niebieskości też.Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartkę podziwiałam w naturze i jest baaaaaardzo elegancka. A że mój aniołek jest "ekstrawagancki" to pierwsze słyszę, coż ….
    Bardzo dziękuję, za jak zawsze udane warsztaty :-) pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia na następnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo delikatna i śliczna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam juz u Justynki i podobają mi sie obie wersje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna karteczka, do Justynki też zajrzałam by niebieską wersję zobaczyc.Oba aniołki przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tą gawrę gdzieś poszukasz to mnie zabierz, będę Ci dodatkowe ciepło wytwarzać bo w końcu mam czym. Całkiem ładnie Wam to dłubanie poszło, słodziak z tego aniołka w obu wersjach kolorystycznych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękną karteczkę zrobiłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy jest ten wykrojnik. Karteczka wyszła śliczna, delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorotko cierpliwość nagrodzona została piękną karteczką. Aniołek nieziemski. Mnie również możesz zabrać ze sobą na ten sen zimowy. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ piękna kartka! Taka stylowa.:)Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna karteczka, śliczności! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.