13 marca 2019

Jajecznica

z trzech jaj

"Domowe Przedszkole" przygotowało
specjalnie na Anulkową zabawę :)

czyli marcowe warsztaty z sąsiadką Justynką

Z zarządzonej palety wybrałam zielony , niebieski i żółty.
Smacznego! ;)





nasze rodzinne powarsztatowe  zdjęcie,





a w tzw "międzyczasie"....
(czyli zazwyczaj to godzina ukradziona z puli snu  albo godzina w komunikacji miejskiej)
dłubie się coś, powoli...


np takie koty ...    (ukradzione z puli snu)



albo taka koroneczka  ( w busie supłane)



 Przy jej okazji odbyła się ciekawa rozmowa ze współpasażerką.
Zainteresowana zapytała czy to technika  koronczarska, czy to trudne, pewnie pracochłonne i czy sprzedawalne.
Pogadałyśmy sympatycznie chwilę i rozmowę skonstatowałam, że to w sumie taki mój sposób
na  odstresowanie, bo tu liczyć trzeba, więc nie ma miejsca dla "gonitwy myśli"
- " To  jak różaniec" - usłyszałam

Ciekawe....już drugi raz słyszę to porównanie frywolitki do różańca....

To idę trochę ten mój "różaniec" rozsupłać...bo coś mi się potentegowałało...;)
Trzeba będzie na koncie snu debet zrobić...

16 komentarzy:

  1. Ładna ta koroneczka :)To ja już wiem, czego się frywolitki naumieć nie mogę - z różańcem też mi nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie zrealizowałyście jajeczne warsztaty :-) Gniazdko z pisankami fantastyczne !
    Kocia zakładka też !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Dorcia, teraz wiem dlaczego tyle babek nie umie robić frywolitki. Zamiast czółenka, różaniec trzymają w rękach. Kartki fantastyczne. Super to "domowe przedszkole. Pozdrawiam."

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajecznica wyszła bardzo smakowicie :) Karteczki śliczne :) A efekt "różańca" jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jajecznica. Cudnie kolorki dobrane i jaja pięknie się pysznią. Brawo dla domowego przedszkola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo smakowita jajecznica Wam wyszła, tak ze szczypiorkiem, mniam uwielbiam . Macie jeszcze miejsce w tym domowym przedszkolu ? Chętnie i ja bym się zapisała:-)
    Kocia zakładka ekstra Ci wyszła a to coś frywolne cudne będzie, hehe komentarze w środkach komunikacji publicznej bezcenne , uwielbiam .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. twoje różańce są piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jajecznica, moja już się pewnie przypaliła, bo jeszcze nie pokazana. Polecę więc może sprawdzić i coś się uda uratować :-) Dziękuję za super warsztaty, jak zawsze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowita jajecznica, Dorotko. Kocia zakładka mnie zauroczyła.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne wszystkie, choć z tym różańcem coś nie tak, ja przy nim tak nie klnę, jak przy frywolitce ( czasami;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jajecznicę, szczególnie tak atrakcyjną jak Twoja. Same piękności pokazujesz, a zakładeczka - mniam! Pychotka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Nareszcie jestem i tutaj .
    Och Dorcia jak zawsze pełna klasa ,piękne wykonanie i ta ptaszyna jaka urocza.
    Od roku nie pisałam komentów,to czuję się jakoś tak dziwnie,jakbym połowy ludzi nie znała.Dziwne uczucie,ale w końcu czas się ujawnić a za niedługo z Wami zabawić .
    Buziaczki i do rychłego spotkania na szczycie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace przygotowałaś!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności!! A frywolitka cudnie Ci wychodzi :) Kiedyś nawet próbowałam próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.