18 lutego 2019

Flora

czyli Domowe Przedszkole

bo taka nazwa coraz częściej pada gdy umawiamy się z sąsiadką Justynką na nasze domowe warsztaty kartkowe.

Ostatnio "pokręciłyśmy" trochę.
A że piątkowy wieczór sprzyja, dłuższemu "posiedzeniu" to i nasze prace praktycznie wykończyłyśmy, co przy niesamowicie pracochłonnym quilingu nie jest takie oczywiste,
żeby w jeden wieczór z pracą finiszować.

Mam nadzieję, że nasza mentorka tej techniki Elizaart będzie z nas dumna :)






i zdjęcie "rodzinne" narcyze Justynki i moje żonkile
no i rower!
ale o rowerze...to tu ;)





Kwiatki robione z myślą o zabawie u naszej Ani










25 komentarzy:

  1. Cudnie Wam wyszły te quillingowe zawijaski

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam u Justysi i nadal w zachwycie trwam. Świetne założenia edukacyjne przyjęłyście i bardzo pięknie je realizujecie. Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekty. Mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko przyjmujecie jeszcze zapisy do domowego przedszkola??
    Cudne efekty kręcenia , żonkile są przepiękne do tego tło w deseczki i ja juz nic więcej nie potrzebuję :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kwiatuszki i śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie się razem nakręciłyście :-) Nic dziwnego, że rzadko teraz bywasz na blogu skoro ciągle kręcisz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałam, że mi się za ten rower dostanie, spodziewałam się, ale cóż wzięłam na klatę. Fajne nam te "kręciołki" wyszły, uważam że są baaaaaaardzo urocze :-) a może nawet uroczyste :-) Pozdrawiam serdecznie zza miedzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. What a beautiful card. So nice colouring.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie pokręciłyście, Dorotko. Wiosenne kwiaty są cudowne!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mentorka będzie z Was dumna, a jakże. Super nakręciłyście, a sama kompozycja jest the best. Czekam na to domowe przedszkole. Grupa będzie chyba w komplecie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem z was dumna, że wciąż podtrzymujecie swoja naukę kręcenia quillingowych paseczków. Wychodzi Wam to świetnie. Karteczka bardzo mi sie podoba. Widać , że wiosna idzie , bo narcyze już rozkwitły, prtzynajmniej na waszych karteluszkach. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam, ja kompletnie nie mam do tego kręcenia cierpliwości. Obie karteczki są prześliczne! Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze kwiatuszki :) mam sentyment do narcyzów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiałam juz u Justynki- cudne kwiatki, a do drewienek mam słabość:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I appreciate your awesome shared post .

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Dorotka, zapraszam Cię serdecznie na nowy temat mojego wyzwania :) -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/nad-brzegiem-wisy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń



  17. Chitta Kurta Karan Aujla and Gurlez Akhtar

    For all Punjabi music fans, check-out latest Punjabi song ‘Chitta Kurta’ sung by Karan Aujla and Gurlez Akhtar and music is given by Deep Jandu. Watch the video to know more about song . Check out Etimes Punjabi music videos section for more Punjabi songs, Karan Aujla New song, Gurlez Akhtar songs, and other Punjabi latest songs.

    chita kurta karan aujla mp3 download

    chitta kurta karan aujla mp3

    chitta kurta karan aujla song download

    chitta kurta karan aujla mp3 download

    chitta kurta by karan aujla mp3 download

    chitta kurta karan aujla

    chitta kurta karan aujla mp3 song download

    karan aujla chita kurta song download

    karan aujla new song chitta kurta download

    Chitta Kurta Latest Punjabi Song By Karan Aujla


    Azad soch punjabi news
    punjabi newspaper

    punjabi newspaper

    punjabi Epaper

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.