24 lutego 2018

Nie umiem grać w Bingo

Ja w ogóle kiepska  w grach jestem...
Hazard mnie nie pociaga.
Chociaż... kiedyś wygrałam w pokera łódź motorową... a bladego pojęcia o pokerze nie mam!   ;D

Ale skoro Anulka "grać" każe... znowu... trza grać!


W kolejnej edycji Domowych Warsztatów Kartkowych razem z KlimJu "zakwitłyśmy" tulipanki:)
wybierając z Anulkowego bingo: ażur - tulipan - serce.


Aniu, jesteś dobrym duchem naszych dobrosąsiedzkich  spotkań craftowych :)

Kolejny sezon zabawy u Anulki /iwanna59.blogspot.com /

 


zdjęcie rodzinne:



*** 

Przeglądałam zdjęcia ...i takie mi w oczka wpadło....ale się rozmarzyłam....
Te racuchy....   że o kawie nie wspomnę 
I ten "święty spokój"     ;))))

 

35 komentarzy:

  1. Piękna kartka!
    Hazard? Najczęściej ponoć wygrywają Ci co pierwszy raz próbują, wiec tobie się udało :)
    Romantyczny widoczek - już tęsknię za latem i przestrzenią
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie żeście zakwitły te tulipanki. Cieszę się , że dzięki mojej zabawie możecie się spotkać na comiesięcznej kawce :-). Mam nadzieję że i nasza wspólna będzie równie udana :-).Świetny ten wykrojnik z sercem . A to zdjęcie z racuchami i mnie rozmarzyło na maksa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna karteczka, taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. karta śliczna, ale zdjęciem to mnie dobiłaś u nas sypie cały dzień i jeszcze mrozy zapowiadają a ciepełko wole

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym tak chciała nie umiec grać, jak ty nie umiesz....;-D Świetna! Bliźniacza- też:-) Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cacko a nie kartka! Ja też tak kcem umieć grać:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko! Przepiękna karteczka, A zdjęciem, można się rozmarzyć - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, zakwitłyśmy tulipanki i nawet mnie się udało, co nie dziwi z taką nauczycielką. A i chciałam uprzejmie donieść, że za miedzą zima :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna karteczka! Podziwiam ten wykrojnik.
    Za jezioro, ciszę, spokój i kawę oddam nawet racuchy;)
    Pozdrawiam Dorotko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, śliczne tulipanki i cudne ażurowe serducha a racuchy uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorotko, granie w to bingo wychodzi Ci rewelacyjnie :) Karteczka cudna a bukiecik zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna w najpiękniejszym wydaniu - ślicznie to Twoje bingo Dorotko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosna, wiosna w Twojej wyobraźni jest przepiękna, cudowna kartka a kawę właśnie piję pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. To przecież wiosna w całej pełni. Cudo!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne wiosenne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Racuchy to nie problem. Kuchnia jest, gorzej z tym klimatem. Takiego nie jestem w stanie Wam zapewnić, póki co. Karteczka wspaniała o tulipankach nie wspomnę. Do miłego.

    OdpowiedzUsuń
  17. No kartki wiosenne aż ciepłem powiało mimo mrozów. ;-)
    Mmm... Kawa na świeżym powietrzu i relaks. Przez Ciebie uświadomiłam sobie, jak strasznie mi tego brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely bouquet and yummy looking fried bread 🌿⚘🌿💖🥞💖

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki w cieplutkich kolorkach gdy mróz za oknem :-) Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne kartki, to serce jest cudowne

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne kartki, w ciepłej pozytywnej i wiosennej kolorystyce. Bardzo przyjemnie otrzymać taki podarunek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kartki :) Cudne te tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też nie umiem grać w Bingo... to jakoś przeżyjemy ;)
    Karteczka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczka śliczna, a tulipanki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczki są przecudne:) czyli (nie)hazardowe BINGO u Ani wychodzi Ci świetnie;) oj ale narobiłaś smaka na racuszki i letnie leniuchowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak na takie podejście do hazardu, to kartki wyszły cudne. Wszystko takie wiosenne - wbrew temu, co za oknem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna, wiosenna a tulipanki super:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowicie piękne kartki. Wiosna się z nich wylewa. Jakieś te bukieciki kwiatów są fajne. Przepiękne wykonanie i świetny pomysł. :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. No kartki wiosenne aż ciepłem powiało mimo mrozów. ;-)

    สมัคร D2BET
    register

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne tło dla tulipanków poczyniłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne te kartki, a tulipany takie prawdziwie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.