8 grudnia 2017

Kumulacja

czyli dwa w kupie...:)

No bo tak... na poprzednie wyzwanie potrzebny był koń... nie było innej rady, trzeba było go ukraść ;)  no i już prawie, że wybierałyśmy się z sąsiadką Justynką na "włam" do najbliższej stadniny...
kiedy doczytałyśmy w wytycznych, że koń na być na biegunach!
No i cały misterny plan poszedł się.... przebiec!
Na szczęście Justynka przytargała całe stadko kucyków na biegunach i uratowała nasze kolejne Domowe Warsztaty Kartkowe...

Tymczasem...co za złośliwość i przewrotność losu...
ktoś mi rąbnął 3 ostatnie dni listopada...i obudziłam się w grudniu...
o jeden dzień za późno... nie dołączyłam do listopadowego wyzwania. Pociąg odjechał... :/


Za to z grudniowym wyzwaniem już się uporałyśmy.
Ekspresowo. I bez nielegalnych pomysłów  :)))

Więc dzisiaj jest kumulacja specjalnie na Anulkowe całoroczne kartkowanie.


WYTYCZNE GRUDNIOWE:
dzwoneczki, zima w ramce, prezenty po choinką





Postawiłyśmy na proste i płaskie formy -  trzeba zadbać o ekonomię, bo poczta nas nie oszczędza ;)
Dzięki temu to były rekordowo szybkie warsztaty... w końcu pierogi się same nie ulepią...

Niniejszym wspólny rok kartkowania z Anią i sąsiadką Justynką uważam za zamknięty i wielce udany. Czekam na kolejny sezon! :D









PS
czyli bonus... i zaległe kartki na wyzwanie listopadowe




niekradziony konik na biegunach 
(który znalazł już szczęśliwego właściciela)

medalion 
za który bardzo dziękuję Edytce Lasek http://swiatdecoupage.sky-shop.pl/

i kartka wg mapki


 
i grudniowy kolażyk dla Ani :)





28 komentarzy:

  1. Brawo Sąsiadko. To był fajnie-kartkowy rok, wiele się nauczyłam i spędziłam miłe chwile w Twoim Towarzystwie. Ciekawe co przyniesie kolejny rok. Pozdrawiam serdecznie :-)
    P.S. Kartki nadal mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne karteczki, z klimatem! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja sie już martwiłam, że pod ziemię się zapadłąś razem z listopadowymi kartkami, które przecież widziałam na własne gały u Justynki . Ale na to że będziesz 3 doby spała nie wpadłam :-)
    Dorotko piękne karteczki poczyniłaś i te grudniowe i te listopadowe. Uwielbiam ten Wasz "kasikowy" styl a dziś miałam okazję nawet pomacać, bo doleciała do mnie jedna z Twoich karteczek, za która dziękuję pieknie .
    Pięknie dziękuję za ten rok wspólnego kartkowania .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Wam wychodzi to kartkowanie. Karteczki są cudne, co jedna to piękniejsza. A czas rzeczywiście tak pędzi, że sama nie wiedziałam, kiedy nastał grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki, najbardziej podoba mi się ta z okienkiem, chociaż wszystkie są piękne.Szkoda, że spóźniłaś się na pociąg, ale jak widać złodziei czasu pełno dookoła, u mnie też byli.

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja pierniczę, czy Ty tak musisz w człowieka w grudniu wiadrem wody i to rano w sobotę ???? Pierogi cholera ....
    A karteczki superowe, jak zresztą wszystkie Twoje, a te ekonomiczne w szczególności, takie 2 w 1, a nawet 3 w 1, bo w koperty tez bez problemu wejdą 😀
    Cieplutko przytulam 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko prześliczne karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki! Fajnie mieć taka sąsiadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale obfitość pięknych kartek!

    OdpowiedzUsuń
  10. W trzy dni dwa miesiące...no no :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorotko , karteczki mi się podobają. Wszystkie piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorotko! Przy Twoich Komentarzach zawsze się uśmiecham, Wspaniale je piszesz, A karteczki wszystkie są urocze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne gałązki :) świetne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne wszystkie karteczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki i czas miło spędzony 😀
    Może i obudziłaś się późno, ale za to powysyłałaaś już karteczki. Dziękuję ci bardzo. Dotarła i jest u mnie. A ja nadal mam nie wypisane 🙁

    OdpowiedzUsuń
  16. No popatrz, i mnie też tych kilka dni ktoś zwinął, ale w grudniu!
    Kartki wyszły super. Święta nadchodzą...

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki wyszły super! A szczególnie ta z oknem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe co robiłaś, że Ci trzy dni z życiorysu umknęło. Kartki świetne jak to u Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Może proste i płaskie ale nie pozbawione świątecznego uroku. Są śliczne, szczególnie dzwoneczek. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te karteczki zrobiłyście i Ty i Justynka (widziałam u niej).

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne, a poczta prawda, z święta na święto podnosi ceny znaczków ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.