29 lipca 2017

Trio

czyli kolejne domowe warsztaty kartkowe z Klimju
pod egidą wyzwania u Anulki "Kartki przez cały rok"
w efekcie których powstały takie kartki:

przebiśniegi

"laseczka"



lato


Wprawdzie to nie kartka tylko coś bardziej dla mnie użytecznego
ale leży świetnie w konwencji wyzwania  ( Justynce dziękuję za papier)  
i mam nadzieję, że Anulka uzna mi zadanie pomimo małego wybiegu ;)




Niniejszym lądowanie u Ani w kolejnej odsłonie  
"Kartek przez cały rok" uważam za zaliczone :)




Anulka, tym razem gotowy kolaż ;D
 




PS.
I żeby nie było, że te warsztaty domowe to jakaś ściema, poniżej dowód "zbrodni"
czyli zdjęcie rodzinne naszych kartek ;)


34 komentarze:

  1. Super kartki! A już najbardziej zazdroszczę Wam takich warsztatów! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kartki! Najbardziej podoba mi się ten ostatni folder - aż mi się moje obozy harcerskie przypomniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt warsztatów świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki. Ta z przebiśniegami to istne cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dowód zbrodni - wow, bójcie się, bójcie …. tylko nie wiem kto? Super było, a wykończenie folderu rewelacja, rewelacja. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne warsztaty i piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko! Przepiękne Karteczki , Bardzo Mi się podobają te przebiśniegi - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Tutaj,,ściemy" nie ma Dorotko;)Karteczki ,,malinki";) Ty to jednak potrafisz podołać wszystkim wyzwaniom;)Przebiśniegi śliczne!Laseczka również;) A lato? Cholera wie o co Ci ,,biegało", ale też ,,pikna";);););) Buziaczki Dorciu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne kartki!
    Rewelacyjny pomysł na przebiśniegi - są śliczne.
    Laseczka cukrowa w pięknej oprawie i super patent na zapakowanie płyty.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie ta z laseczka najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne kartki, cudowny zbiorek:) Pudełko na płyty jest cudowne, i przebiśniegi mają Śliczne tło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki. Wszystkie! Skąd Ty bierzesz te pomysły?!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile razy do Ciebie zaglądam, to myślę, czy Ty musisz być tak nieprzyzwoicie zdolna i kreatywna w tych swoich karteczkach ??? !!!!!!!!!!!!!!!!
    Cmok jak smok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dorotko podpisuję się pod Bożenką. Jesteś niesamowicie zdolna jeżeli i nie tylko w karteczkach. Dzisiejsze mnie znowu zachwyciły. Przebiśniegi są jak żywe , i róbta co chceta macie z Justynka pokazać jak powstały. Laseczka bombowa , bardzo lubię ten wykrojnik z którego jest rameczka.
    Letnia kartka - opakowanie jak dla mnie numer jeden dziś. Ten papierek z namiotem i ogniskiem jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne kartki!
    Przebiśniegi wyglądają jak prawdziwe-zupełnie skradły moje serce:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartki wygladaja swietnie. Troche zaskoczyla mnie ta przewrocona budka dla ptakow (jestem swiezo po przeczytanu artykulu o aleksandrecie obroznej, z upodobaniem dewastujacej budki legowe, wiec skojarzenie uzasadnione ;) ), ale kiedy obejrzajam w calosci kartke z niespodzianka, musze przyznac - swietne rozwiazanie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! CUDNE kartki. Obwoluta płyty zachyca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. "To nie kartka" na lato jest wspaniała pod każdym względem!
    Tło z serduchami to coś co za mną chodzi i jakoś jeszcze musi podreptać, choć przyznać muszę że taka prezentacja może to przyspieszyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ptzebiśniegi jakie fajne i lato też ciekawie wyszło 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolejny ogródeczek stworzyłaś :-D Kolory też świetne!


    pirates of the caribbean 5

    OdpowiedzUsuń
  21. Dorotko, wspaniałe kartki, a kopertka fantastyczna i wielce ciekawa ;) Pozdrawiam cieplutko :) <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne, ale pierwsza dla mnie naj :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne kartki , dla mnie numer jeden to ta z przebiśniegami ::)

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi sie ten myk z zamknięciem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny ten serduszkowy wykrojnik :) Najbardziej podoba mi się letnie wdzianko na płytę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwyciłam się w przebiśniegach - cudne! Pozostałe karteczki też super, oryginalne i śliczne. Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przebiśniegi mnie urzekły :) piękne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kartki zrobiłaś :).

    Tło serduszkowe daje super efekt :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne karteczki! Jestem zauroczona konwaliami :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Boskie karteczki, te przebiśniegi to numer jeden!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.