11 lipca 2014

nadrabiam zaległości - wyróżnienia

Z pewną taką nieśmiałością przeczytałam, że otrzymałam wyróżnienie od Ti-tinki, bardzo dziękuję.

I z góry przepraszam, że tak długo się przybierałam do posta z tą informacją,
ale Ti-tinka zadała bardzo trudne pytanie: podać 7 nieznanych faktów o sobie.
U, la la... Jak dla mnie to o 7 za dużo ;-). 
Jednak wejdę trochę w tę konwencję  i zdradzę jeden : jestem z wykształcenia nauczycielem (byłym) , czego poniekąd jednocześnie i żałuję i się cieszę ;-) a urodziny mam w Dzień Nauczyciela. Taki paradoks...


Z nominacjami też miałam wielki problem, bo bywam na tylu świetnych blogach powadzonych przez wspaniałe osoby, że ... no właśnie!  Ale jak już się powiedziało "a".... to nominuję:


inspiracje marty


I pytanie. Tylko jedno:
- "Co chciałabyś usłyszeć u bram nieba na powitanie?" 




Zachęcam także do poczęstowania się banerkiem  wszystkie wspaniałe osoby z moich kręgów, 
które nieustająco zamęczam swoim notorycznym bywaniem, pytaniami i  komentarzami nie na temat, na waszych blogach, niech to będzie takie moje podziękowanie i rekompensata za waszą dla mnie cierpliwość.  Naprawdę lubię do was zaglądać!   :-)

(ps.  kota z banerka to młodsza przyrodnia siostra mojego awatara)

*
Pozdrawiam was serdecznie, dziękuję za wasze liczne odwiedziny i miłe słowa.
A teraz jadę ładować akumulatorki, życzcie mi dobrej pogody bo będzie mi naprawdę potrzebna. 
Do zobaczenia na szlaku Krutyni :-)

21 komentarzy:

  1. Pani nauczyciel powiadasz ;) ? Moja bliska przyjaciółka też się urodziła w dzień nauczyciela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie jest nauczycielem? :-)

      Usuń
    2. Właśnie jest ale nigdy nie pracowała w zawodzie ;)

      Usuń
  2. Powiadasz nauczyciel.....polskiego albo matematyki :) ???????? Bardzo dziękuje za takie wyróżnienie ....a pytanie aż usiadłam z wrażenia i zaniemówiłam......na tą chwile........kiedy wracasz z urlopiku?

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu to jestes byłym nauczycielem? Moze nie do konca wszystko stracone ;-)
    I zdradz nam jakiego przedmiotu.
    Miłego urlopu i czekamy na Ciebie. Bez Twoich komentarzy mój blog byłby nudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ad1. niestety, ale to już tylko historia :-(
      ad2. Marta zgaduje, niech dalej próbuje a ja jej sekunduję
      ad3. dziękuję, i... naprawdę??? :-)

      Usuń
  4. Gratuluję wyróżenia! ;) Ciekawie było dowiedzieć się czegoś o Tobie. ;) No i oczywiście przeurocze masz kiciusie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż zaniemówiłam! Wyróżnienie??? Pięknie dziękuję :) Taki zaszczyt mnie spotkał. To ja się ogromnie cieszę, że mnie odwiedzasz w moich skromnych progach i bardzo za to dziękuję :)
    Muszę się przyznać, że też jestem nauczycielem (czynnym) i też tego jednocześnie i żałuję i się cieszę :)
    Ale nie mam urodzin w Dniu Nauczyciela :)
    Za to mam dwie cudne kicie, które mi zawsze wiernie towarzyszą w moich ręcznych pracach (i nie tylko) i zostawiają wszędzie tyle sierści, że czasem się dziwię, że jeszcze nie wyłysiały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zobacz co za koincydencje...! :-)
      i nic mi nie mów o sierści, w przypływie desperacji zaczęłam snuć złowrogie scenariusze o delpilacji!

      Usuń
  6. dziękuję Dorcia za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czego to się dowiedzieć można... patrzcie, patrzcie... fajnie jest mieć urodziny w dzień wolny od szkoły ;) przynajmniej ja to lubiłam, bo tak się składa, że mnie też tak los naznaczył datą urodzenia. Ale nauczycielką nie jestem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Gratuluję :) a ja też jestem nauczycielem :) historii i wosu a Ty ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci ślicznie za wyróżnienie :D :D Moje takie pierwsze w życiu i przyznaję, że bardzo bardzo bardzo mile jestem zaskoczona :))
    I tez jestem ciekawa jakiego przedmiotu uczyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny raz bardzo miłe zaskoczenie od Ciebie..dzięki za wyróżnienie, podzielam też zdanie,że fajnie dowiedzieć się czegoś o kimś,kto kryje się za awatarem:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Kochana za wyróżnienie :* Życzę miłego urlopu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. To jeszcze raz ja:) jakkolwiek jest mi przemiło z powodu wyróżnienia, nie bardzzo orientuję się -gdzie powinnam odpowiedzieć na Twoje pytanie i jaka jest procedura..;) oświeć mnie proszę; jestem teraz niestety w samym oku cyklonu jeśli chodzi o moją pracę - jak zawsze latem, nie wyrabiam się , prawie całkiem musiałam odłożyć beztroskie wizyty i komentarze na blogach...powrócę dopiero we wrześniu "na pełny etat" w scrapowym świecie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz.